مدیر شبکه سه: «ماه عسل» یکی از پربیننده ترین برنامه‌های زمان افطار جهان است



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,ماه عسل

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما باحضور در پشت صحنه «ماه عسل» گفت: «توصیه ما همیشه به آقای علیخانی و همکارانش این است که در انتخاب سوژه‌ها دقّت زیادی بشود.»

 به گزارش خبرآنلاین، علی‌اصغر پورمحمدی باحضور در پشت صحنه برنامه «ماه عسل» در سخنانی گفت: «برنامه «ماه عسل» دوازده ساله است و در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشته و توصیه ما همیشه به آقای علیخانی و همکارانش این است که در انتخاب سوژه‌ها دقّت زیادی بشود.»

 

او «ماه عسل» را یکی از برنامه‌های پر بیننده زمان افطار جهان برشمرد و ادامه داد: «ما باید از این فرصت استفاده بهتری کنیم و هم حرف‌های بهتری بزنیم و هم آدم‌های مناسب‌تری را دعوت کنیم که الحمدلله امسال این اتفاق افتاده است. همچنین نباید قانع باشیم و باید از این هم بهتر شویم. اگر سال آینده زنده بودیم و شما بودید و ما هم این سمت‌ها را داشتیم امیدوارم بهتر از این کار کنیم.»

 

او در پایان درباره طرح‌های نیکوکارانه این برنامه و استقبال از کمپین آزادی زندانیان نیز گفت: ««ماه عسل» سه سال است که رویکرد نیکوکارانه هم پیدا کرده است و وارد این میدان شد و حالا موفق‌تر از همه شده است. با وجود اینکه تازه در این میدان شروع به گام برداشتن کرده، اما گام‌های بلندی برداشته است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------