«خاطرات پاییزى» پاییز اکران مى‌شود



  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,خاطرات پاییزی

سیدامیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» از اکران این فیلم در فصل پاییز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، به گفته سیدامیر سیدزاده، فيلم سينمايى «خاطرات پاييزى» به كارگردانى على فخر‌موسوى و تهيه‌كنندگى مشترك امير سيدزاده و ويكتور ويلهلم به‌عنوان محصول مشترك ايران، چك و اوكراين در نوبت اكران پاييزى سينماهاى هنر و تجربه قرار گرفته است.

 

اين فيلم كه با بازى نازنين احمدى شاهپور‌آبادى به طور كامل در خارج از ايران فيلمبردارى شده است، تاكنون جوائز متعددی همچون ديپلم افتخار و نشان يادبود سازمان حمايت از قربانيان جنگ وابسته به سازمان ملل و اتحاديه اروپا، جشنواره بین‌المللی کرونا کارپات 2016، جايزه ارکیده طلایی و فیلم منتخب مردمی از جشنواره ترنُپیل 2016 اوكراين و... را در جشنواره‌هاى مختلف به‌دست آورده و فیلم افتتاحيه جشنواره بین المللی Dream City 2016 بوده است.

 

«خاطرات پاییزی» که در جشنواره سى و پنجم فيلم فجر در بخش هنر و تجربه و جشنواره جهانى فيلم فجر نيز حضور داشته، به صورت مشترک توسط ویلهلم کرتیو سنتر (جمهوری چک) و افرند فیلم آریا (ایران) با همکاری اُپتیما فیلم (اوکراین) ساخته شده است.

 

فیلمنامه «خاطرات پاییزی» را کاترین تورچانیکووا، علی فخرموسوی و ویکتور ویلهلم بر اساس داستانی از علی فخر موسوی نوشته‌اند.

 

این فیلم عاشقانه‌ای ضد جنگ است و قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آواره‌گی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند، در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.

 

نازنین احمدی شاهپورآبادی، الکساندر ایگناتوشا، دِمیترُ لِنارتوویچ، تاتیانا یوریکووا، گالینا یابلونسکا و نَظَر رِگوش بازیگران این فیلم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------