آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

رقابت ۶ برنامه از صداوسیما با برترین‌ آثار رادیووتلویزیونی آسیا



  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,تلویزیون اینترنتی

شش اثر از تولیدات صدا و سیما به مرحله نهایی مسابقه رادیو تلویزیونی (ABU Prizes) امسال راه یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، از میان ۲۱ عنوان برنامه ارسالی از امور جشنواره­ های بین‌المللی اداره کل بین‌الملل به ABU Prizes ۲۰۱۷ ، شش عنوان از تولیدات رسانه ملی برای راهیابی به رقابت نهایی مسابقه پذیرفته‌ شدند.

 

در بخش برنامه‌های رادیویی سه برنامه " آخرین عکس "  تولید مرکز گیلان ، "نقطه صفر" تولید مرکز سیستان و بلوچستان،"زندگی از طریق صدا"  تولید رادیو جوان ، موفق به راهیابی شدند و در بخش برنامه های تلویزیونی  نیز سه برنامه "روز زرد " تولید مرکز آبادان، تله فیلم "بلوگا" تولید سیما فیلم و گزارش تلویزیونی "این چهار ساعت" تولید خبرگزاری صداوسیما به مرحله نهایی راه یافتند.

 

بر اساس اعلام امور برنامه‌های اتحادیه رادیو تلویزیونی ABU ، آثار راه‌یافته نهایی، از میان بیش از ۲۶۰ اثر شرکت کننده در این مسابقه انتخاب شده‌اند.

 

امور برنامه‌ای اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه که برگزار کننده ABU Prizes  است، تاکنون از کارشناسان و اساتید رسانه ملی برای حضور در هیات انتخاب و داوری نهایی بهره جسته‌ است.

 

مسابقه سالانه ABU Prizes میان تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو تلویزیون‌های ‌آسیا و اقیانوسیه در ۷ بخش‌ تلویزیونی و ۷ بخش رادیویی برگزار می شود و برگزیدگان نهایی همزمان با مجمع عمومی سالانه اتحادیه در آبان ماه امسال معرفی خواهند شد.

 

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با پذیرفته شدگان نهایی در بخش‌های نمایش، گزارش خبری، خلاقانه و همچنین بخش‌های نمایشی، ورزشی و گزارش تلویزیونی مسابقه امسال، رقابت می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------