گزارش فیلم های پایان هفته تلویزیون




گزارش فیلم های پایان هفته تلویزیون

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «سگ را بجنبان»، «اشلو»، «قصه های مجید ( شرم )»، «علی و دنی»، « قرار ما این نبود»، «قهرمان را بکش»، «برج مراقبت»، «آفتاب سرخ»، «این هفت نفر»، «سنگ سیاه»، «وکیل لینکلن سوار»، «کشتی گوست لوف»، «مریم و می تیل»، «یوسلوی جنگجو»، «زیرسطح زمین»، «روجا» و «شیب تند» پنجشنبه و جمعه ـ ۲۸ و ۲۹ مهر ماه ـ از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می شود.

 

شـبـکـه یــک

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، فیلم سینمایی «سگ را بجنبان» به کارگردانی بری لونیسون پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : کمی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به نظرمی رسد به خاطر رسوایی هایی که پیش آمده، رئیس جمهورمجدداً انتخاب نشود، به همین دلیل مشاوران رئیس جمهور، پیشنهاد می کنند جنگی ساختگی درآلبانی به راه بیندازند که رییس جمهور بتواند با کمک رسانه ها، چهره ای قهرمانانه به خود بگیرد و وجهه ازدست رفته اش را باز یابد. فیلم سینمایی «سگ را بجنبان» محصول سال ۱۹۹۷کشورآمریکا است.

فیلم تلویزیونی «اِشلو» به کارگردانی صادق پرویز آشتیانی و تهیه کنندگی هادی اکبرخواه و محسن افتخاری جمعه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید : پس ازعدم توفیق ایران در دوران دفاع مقدس درعملیات های والفجر مقدماتی، والفجر ۱ و رمضان ، فشارهای اقتصادی و سیاسی دولتمردان غرب بر ایران،حضرت امام خمینی(ره) فرمان عملیات والفجر۲ را صادرمی کنند تا فضای ایجاد شده برای معرفی عراق به عنوان پیروز نبرد را مردود اعلام کنند. کورش سلیمانی ، سعید داخ و سینا کرمی درفیلم تلویزیونی « اِشلو» بازی کرده اند.

 

شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی «قصه های مجید (شرم)» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد پنجشنبه ـ ۲۸ مهرماه ـ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مجید تصمیم دارد فیلمی بسازد ، بنابراین دوربینی را از انجمن سینمای جوان تهیه می کند ولی پول ندارد.او تصمیم می گیرد به کاربنایی مشغول شود تا پولی فراهم کند .

فیلم سینمایی «علی و دنی» به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد و تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد و مژگان اسکویی جمعه ۲۹ مهرماه ساعت۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود .

دراین فیلم خواهید دید : " دنی " نوجوانی انگلیسی که بازیگرسینماست ، برای یکی از بستگانش ماجرای سفرش به اصفهان را تعریف می کند ، دنی که فیلمی درجشنواره کودک دارد . همراه با کارگردان و چند نفردیگربه اصفهان می آید و با علی که او هم بازیگر است ، هم اتاق می شود. مهدی لطفی، نیک رابینسون ، اکبرعبدی، حسین محبوب و جمشید جهان زاده در فیلم سینمایی «علی و دنی» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «قرار ما این نبود» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی جمعه ۲۹ مهرماه ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی نادر سلیمانی ، شهره سلطانی و مهدی صبایی آمده: " ناصر" مرد میانسالی که سال ها راننده ترانزیت است ، همواره سودای تاسیس یک شرکت بزرگ حمل و نقل را داشته است. او مناسبات و چم و خم کار ترانزیت را بلد است و راننده های بسیاری را می شناسد که درصورت راه اندازی شرکت می تواند آنها را جذب کند . بزرگترین مشکل ناصرتامین سرمایه مالی لازم برای این کار است.

 

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی «قهرمان را بکش» به کارگردانی کریستین سیسما و با بازی جیسون میوس و سامانتا لاکوود محصول سال ۲۰۱۰ کشورآمریکا پنجشنبه ۲۸مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ ازشبکه سه سیما بازپخش خواهد شد .

فیلم تلویزیونی «برج مراقبت» پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت۲۰:۳۰ ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود .

دراین فیلم خواهید دید : بهرام ناصری کنترل گر برج مراقبت فرودگاه کیش به خاطربعضی از مشکلات خانوادگی که با همسرش لاله دانش دارد ، به شدت درگیری ذهنی پیدا کرده است. او در محل کارخود با فرمانی اشتباه برای فرود هواپیمایی به باند فرودگاه ( درحالی که درآن باند هواپیمای دیگری وجود دارد ) باعث به وجود آمدن فاجعه ای مرگ بارمی شود، اما با مداخله مسئول برج مراقبت این اشتباه او ختم به خیرمی شود.

روناک یوسفی، محمد حاتمی و شهروز ابراهیمی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «برج مراقبت» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی هستند.

فیلم سینمایی « آفتاب سرخ» پنجشنبه ـ ۲۸ مهر ماه ـ ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : آریزونا سال ۱۸۷۰ ، لینک و گوچ به قطاری دستیرد می زنند ، ولی گوچ به لینک خیانت کرده و با پول ها می گریزد و لینک به دست ساکاگوچی سفیر ژاپن که به واشنگتن می رود اسیرمی شود. فیلم سینمایی « آفتاب سرخ » محصول سال ۱۹۷۱ کشورهای ایتالیا ، فرانسه و اسپانیا به کارگردانی ترنس یانگ و با بازی چارلز برانسون و توشیرو میفوون ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « این هفت نفر» به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و با بازی امیرحسین صدیق، علی اوسیوند و سحرزکریا جمعه ـ ۲۹ مهر ماه ـ ساعت ۱۰:۳۰از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

فیلم سینمایی « سنگ سیاه» جمعه ۲۹مهرماه ساعت ۱۴:۱۵ ازشبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « سنگ سیاه» با نمایش زندگی و کارکنان معدن آغازمی شود. معدن مالک خصوصی دارد و چندین کارفرما درمعادن ، زغال سنگ استخراج می کنند . سیستم استخراج بسیارقدیمی است و معادن هر ازگاهی دچار ریزش می شوند. فیلم سینمایی «سنگ سیاه» با بازی شیشی کاپورا و راکی گولزارمحصول سال ۱۹۷۹ کشورهند به کارگردانی پاش چوپرا ساخته شده است.

 

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « وکیل لینکلن سوار » به کارگردانی براد فادمن و تهیه کنندگی سیدنی کیمل و ریچارد رایت پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهارسیما بازپخش می شود.

ماتیو مک کونای، ماریسا تامی و جاش بوکاس در فیلم سینمایی « وکیل لینکلن سوار» محصول سال ۲۰۱۰ کشورآمریکا به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «کشتی گوست لوف» جمعه ۲۹ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه« سینما۴» ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود. درخلاصه داستان فیلم آمده : درحالی که جبهه آلمان درحال جنگ سخت با روس ها است. مردم بسیاری قرار است بوسیله کشتی به نام گوست لوف ازبرلین به منطقه دیگر فرارکنند یا به عبارت دیگرعقب نشینی کنند. دراین کشتی غیرازمردم عادی قراراست یک گردان نظامی نیز به سرعت تغییر موضع بدهند تا درمکان دیگری روس ها را غافلگیر کنند. کای ویزینگر و والری نیهوس درفیلم سینمایی « کشتی گوست لوف» محصول سال ۲۰۰۸ کشورآلمان به ایفای نقش پرداخته اند .

 

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی «مریم و می تیل» به کارگردانی و تهیه کنندگی فتحعلی اویسی ، پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه « تماشاخانه » ازشبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی افسانه بایگان ، حمید جبلی ، زنده یاد حمیده خیرآبادی و نیاز طارمی آمده : مریم ، که خانواده اش را درجنگ ازدست داده است ، در پرورشگاه زندگی می کند. حمید که کارگردان تئاتراست . درنظر دارد ، مریم را به عنوان دخترخوانده خواهرش " نسرین " به خانه ببرد . مریم به زنی علاقه دارد که بچه اش را از دست داده و در ساختمان رو به روی پرورشگاه زندگی می کند .

فیلم سینمایی «یوسـلوی جنـگجو» به کارگردانی سانگ سو کیم ، محصول سال ۲۰۰۱ کشورهای چین و کره جنوبی ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۹ مهرماه از شبکه تهران بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «زیر سطح زمین» به کارگردانی سباستین ویگ، محصول سال ۲۰۰۸ کشورآلمان ساعت ۱۳:۳۰ روزجمعه ۲۹ مهرماه ، ازشبکه تهران پخش می شود. در داستان فیلم سینمایی « زیرسطح زمین» با بازی لین فورستی یری ، مارکو گیرنث ، مایکل لات و اولیور استیریت زل آمده : چند حادثه رانش زمین دریکی ازشهرهای آلمان رخ می دهد که منجربه کشته شدن چندین نفر می شود . از جمله فرو رفتن آب دریک منطقه جان دو نفر را می گیرد. نینا تیمان به همراه خواهرزاده کوچکش فیلیپ درخارج ازشهردرحال تحقیقات زمین شناسی مشابهی است که حادثه ای او و فیلیپ را به درون چاهی می کشاند .

 

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « روجا » پنجشنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم درمورد دختری است به نام "روجا " که همراه مادرش به تنهایی زندگی می کند. او که در رشته مهندسی کشاورزی مشغول به تحصیل است تلاش می کند تا راهکارهایی جهت کشت پرمحصول برنج ارائه دهد و تلاش خود را معطوف به اطلاع رسانی و توجیه روستاییان كرده است.

نیلوفرپورمهدی ، مرضیه گوهری و محمد محبوبی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « روجا» به کارگردانی علی نیازمند و تهیه کنندگی محمد رضا شریفی هستند.

فیلم سینمایی « شیب تند » به کارگردانی سعید محمدی زاده و تهیه کنندگی عباس رنجبر جمعه ـ ۲۹ مهر ماه ـ ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی امید آهنگر ، رسول نقدی ، محمد فیلی و شهرام فرهمند آمده : هادی به شهرمی آید و در شغل خدماتی شروع به کارمی کند. او با مهندس خیری آشنا می شود. مهندس ، هادی را تشویق می کند تا به روستایش بازگردد. سرانجام هادی با کمک مهندس و جوانان روستا زمین ها را تبدیل به منطقه پرورش ماهی می کند و خود کارآفرین نمونه می شود.

گزارش : خبرگزارى ايسنا

 

تلویزیون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------