گردهمایی نامزدهای اسکار 2016 در مراسم ناهار سنتی



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,نامزدهای اسکار

مراسم ضیافت ناهار نامزدهای اسکار روز گذشته در هتل بورلی هیلتون لس آنجلس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رپ؛ در حالی که حاشیه‌های اسکار امسال بیشتر از همه دوره‌های گذشته بوده روز گذشته بیش از 150 نامزد دریافت این جایزه در ضیافت ناهار در هتل بورلی هیلتون گردهم آمدند.
 
در این مراسم که دو سال به طور سنتی برگزار می‌شود به تمامی نامزدها گواهینامه نامزدی در اسکار و هدیه کوچکی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
 
از 15 نامزد بهترین بازیگر مرد و زن امسال تام هاردی، کیت بلانشت،‌ کیت وینسلت، مارک ریلانس و میشل فاسبندر در این مراسم حضور نداشتند.
 
شروع برگزاری این مراسم ناهار به اوایل دهه 80 میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان هدف از این مراسم تبلیغ بیشتر برای مراسم اسکار بود که آن روزها چندان شناخته شده نبود اما در حال حاضر این مراسم تلاشی برای کنار هم جمع کردن چهره‌های مطرح سینما بدون توجه به برنده شدن یا نشدن آنها در اسکار است.
 
دیروز همچنین گروهی از معترضان به حضور غالب چهره‌های سفیدپوست در فهرست نامزدها با در دست داشتن مجسمه اسکار سفید رنگی در بیرون محل برگزاری مراسم تجمع کرده بودند.
 
البته هر سال به دلایل مختلف تجمعات اعتراض‌آمیزی در مقابل هتل بورلی هیلتون برگزار می‌شود. این نخستین بار بود که این اعتراض‌ها به تفاوت‌های نژادپرستانه اشاره داشت.
 
اسامی برندگان نهایی جایزه اسکار امسال کمتر از سه هفته دیگر در 28 فوریه (نهم اسفند ماه) اعلام می‌شود.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------