یک شب با شقایق فراهانی و مهناز افشار در باشگاه بیلیارد!



مهناز افشار,شقایق فراهانی,مسعود کیمیایی

یک شب با شقایق فراهانی و مهناز افشار در باشگاه بیلیارد!
متروپل مسعود کیمیایی قصه زنی است که گرفتار افرادی می‌شود که به سمتش هجوم می آورند و درگیر این ماجرا می‌شود و درنهایت به یک باشگاه «بیلیارد» که نیمه شب باز است پناه می برد...


 فیلم جدید «مسعود کیمیایی» 10 روز دیگر در تهران کلید می خورد. «مسعود کیمیایی» با اعلام خبر فوق درباره روند پیش تولید فیلم جدیدش عنوان کرد: «این روزها مراحل پایانی انتخاب بازیگران را پشت سر می گذاریم. در جدیدترین انتخاب ها، «محمدرضا فروتن» به جمع بازیگران فیلم پیوست.»
مهناز افشار، پولاد کیمیایی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان، ساعد سهیلی و شقایق فراهانی دیگر بازیگران این فیلم هستند که پیش از این نامشان اعلام شده بود. کارگردان فیلم «جرم» در پاسخ به این سوال که بالاخره عنوان فیلم چه خواهد شد، پاسخ داد: «عنوان فیلم درحال حاضر از «کلید شکسته» به «عرق سرد» تغییر کرده است. البته به احتمال قوی «متروپل»، عنوان قطعی فیلم خواهد شد.»

محمدرضا فروتن,عکس محمدرضا فروتن

سینما متروپل عنوان قدیمی سینما رودکی فعلی است که در خیابان لاله زار بنا شده و قرار است 10 روز دیگر لوکیشن فیلم جدید مسعود کیمیایی باشد.


این سالن سینما قدمتی 70ساله دارد که در حال حاضر تعطیل شده است و قرار است برای فیلم، بازسازی شود. داستان فیلم «متروپل» از نیمه شب تا صبح می گذرد. فیلم، قصه زنی است که گرفتار به اصطلاح هجومیانی می شود که به سمتش هجوم می آورند و درگیر این ماجرا می شود و درنهایت به یک باشگاه «بیلیارد» که نیمه شب باز است پناه می برد.

 

دو نفر در باشگاه هستند و مسایل و حوادثی تا صبح به وجود می آید. بازیگران فیلم قرار است مقابل دوربین علیرضا زرین دست به ایفای نقش بپردازند. موسیقی توسط کارن همایونفر ساخته می شود و فیلم توسط محمدرضا ارباب صادقی تهیه می شود..../sharghdaily.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------