بهادر زمانی: اکران «رستاخیز» نیاز به معجزه دارد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بهادر زمانی

بهادر زمانی گفت: «افرادی که مخالف اکران فیلم «رستاخیز» هستند حرف کسی را گوش نمی دهند و جلوی مخالفت این جماعت را کسی نمی‌تواند بگیرد، اگر فیلم «رستاخیز» با نمایش دادن صورت حضرت عباس(ع) اکران شد، مطمئن باشید که معجزه‌ای رخ داده و خود امام حسین(ع)کمک کرده که این فیلم اکران شود.»

به گزارش آنا، بهادر زمانی گفت: «افرادی که مخالف اکران فیلم «رستاخیز» هستند حرف کسی را گوش نمی دهند و جلوی مخالفت این جماعت را کسی نمی‌تواند بگیرد، اگر فیلم «رستاخیز» با نمایش دادن صورت حضرت عباس(ع) اکران شد، مطمئن باشید که معجزه‌ای رخ داده و خود امام حسین(ع)کمک کرده که این فیلم اکران شود.»

 

بازیگر نقش حضرت عباس(ع) به ما گفت: «برای بازی در دو فیلم صحبت‌هایی داشتم که تولید این دو فیلم در اوایل فصل پاییز شروع خواهد شد، اما در حد پیشنهاد است و هنوز قراردادی ثبت نشده است. یک پیشنهاد نیز برای حضور در یک فیلم تلویزیونی داشتم، فیلمنامه را خواندم ولی نقش را دوست نداشتم. البته طبق روال همیشگی و مشکلات رایج کارهای تلویزیونی، ساخت آن فیلم در ابتدا به تعویق افتاد و پس از آن شرایط به گونه‌ای شد که سازندگان فیلم به طور کلی از ساخت آن منصرف شدند. در حال حاضر بیشتر علاقه دارم که فیلم بسازم و قطعا اگر بتوانم بودجه و سرمایه‌گذار جذب کنم برای ساخت دو فیلمنامه که دارم اقدام خواهم کرد.»

وی همچنین در مورد اکران فیلم «رستاخیز» بیان کرد: «در مورد فیلم «رستاخیز من هم به همان اندازه اخباری که در خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود اطلاع دارم. البته فکر می‌کنم بعید است این اتفاق بیفتد؛ اگر فیلم رستاخیز بخواهد اکران شود به دلیل مشکلاتی که همه می‌دانیم، دوباره با دردسرهایی روبه‌رو خواهد شد. اکران این فیلم در صورت یک رایزنی خیلی بزرگ امکان‌پذیر است و اگر این رایزنی و تعامل صورت نگیرد، قطعا باز شاهد بروز مشکلاتی که در گذشته گریبان این فیلم را گرفت، خواهیم بود. اگر سال گذشته این فیلم تنها یک روز اکران شد و یک روز اعتراض صورت گرفت، این بار اگر یک هفته اکران شود، قطعا اعتراض‌ها یک هفته ادامه خواهد داشت.»

زمانی در پایان گفت: «افرادی که مخالف اکران فیلم «رستاخیز» هستند حرف کسی را گوش نمی‌دهند و جلوی مخالفت این جماعت را کسی نمی‌تواند بگیرد، اگر فیلم «رستاخیز» با نمایش دادن صورت حضرت عباس (ع) اکران شد، مطمئن باشید که معجزه رخ داده و خود امام حسین (ع) کمک کرده که این فیلم اکران شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------