آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

نجفی: حرمت بازیگری‌ام را حفظ می‌کنم / هر نقشی را نمی‌پذیرم



اخباربازیگران,اخبارهرنمندان,نجفی

نجفی با تاکید بر اینکه در انتخاب نقش هایش سعی می کند حرمت خود و حرفه بازیگری اش را حفظ کند، از محدود بودن نقش هایی که به اوپیشنهاد می شود،‌ سخن گفت.

قربان نجفی بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان گفت: وضعیت سینما کمی عجیب و غریب شده به همین دلیل بازیگرها دچار کم کاری شده اند.

 

وی ادامه داد: البته در شرایط کم کاری گاهی بازیگرها مجبور می شوند انتخاب هایی را انجام دهند که در چنین شرایطی خود من سعی می کنم از بین کارهایی که پیشنهاد می شود، یک سری از کارها را انجام ندهم .

 

نجفی تصریح کرد: در بین پیشنهادهای که صورت می گیرد، در برخی از موارد دست من برای انتخاب نقش بسته است به این معنا که همان نقش هایی که به همکاران پیشنهاد می شود لزوما به من پیشنهاد نمی شود چراکه اگر به بنده هم پیشنهاد می شد، شاید از بین آن ها کارهایی را انتخاب می کردم.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: زمانی که دسترسی یک بازیگر به انتخاب تعداد مشخصی از نقش ها محدود شود،‌ مجبور است حرمت خود در جامعه و همچنین حرمت کار خود را حفظ کند و من در بسیاری از مواقع سعی کرده ام حرمت خود،م و  بازیگری ام را حفظ کنم و برخی از کارها را انجام ندهم.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر که این روزها در تدارک تولید قطعه های آلبوم موسیقی خود به سر می برد، همچنین یادآور شد: واقعیت این است که انجام ندادن یک سری از کارها نسبت به انجام دادن آن ها شرف دارد چرا که وقتی کاری ضعیف است و فرد به انجام دادن آن اعتقادی ندارد و همچنین مسئله ای را به تصویر می کشد که موضوع اصلی جامعه محسوب نمی شود، بهتر است بازیگر در آن اثر حضور پیدا نکند.

 

نجفی توضیح داد: امیدوارم برای خودم و همچنین سایر همکارانم در عرصه بازیگری فرصتی فراهم شود تا دستمان برای انتخاب نقش ها بازتر شود و بتوانیم این میزان انرژی را که در خود ذخیره کرده ایم به درستی به کار بگیریم چرا که اگر این انرژی ها به کار گرفته نشود، به طور یقین از بین می رود.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده دغدغه هایی مانند فعالیت در زمینه فیلم کوتاه را دارم چراکه در این زمینه مسئله تجارت و سرمایه مطرح نیست و بسیاری از موضوعات اجتماعی را به تصویر می کشد.

 

گفتنی است، قربان نجفی هم اکنون در تدارک تولید ویدئو کلیپ موسیقایی خود است و قصد دارد پیش از انتشار آلبوم موسیقی خود، این ویدئو کلیپ را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

 

بازیگر فیلم "آسمان محبوب" همچنین مشغول انجام تمرین برای روی صحنه بردن یک نمایش است که در این اثر، آواز می خواند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------