آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

تهمینه میلانی: دروغ است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تهمینه میلانی

تهمینه میلانی نگارش یادداشتی درباره هیلاری کلینتون را تکذیب کرد.

 اخیراً یادداشتی با مضمون انتخابات آمریکا در فضای مجازی منتشر و عنوان شده که نویسنده آن تهمینه میلانی است. این در حالی است که وی در کانال تلگرامی خود نگارش چنین یادداشتی را تکذیب کرد. البته میلانی در پیج شخصی اش در اینستاگرام گاهی اشاره هایی کوتاه به جریان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ دارد، اما او به صراحت نگارش چنین یادداشتی را تکذیب کرده است.

 

مثلاً در یکی از پست هایش درباره جنجال اخیر انتشار فایل صوتی دونالد ترامپ با قرار دادن تصویری از او در اینستاگرام به کنایه نوشت: «مردی که می خواهد سلطان باشد، اما فراموش کرده است مادرش یک زن است! و با عبارات زشت و رکیک از بانوان یاد می کند. تفو بر تو ای چرخ گردان تفو»! یا در پست دیگری تصویر یک گدا در خیابانهای آمریکا را در حالی که نوشته «به من یک دلار بدهید وگرنه به دونالد ترامپ رای می دم!!!» در اینستاگرام خود قرار داده تا مواضعش را نسبت به این کاندیدای افراط گرای انتخابات آمریکا نشان دهد. حال این ماجرا که آدم را یاد نامه جعلی چارلی چاپلین خطاب به دخترش می اندازد. در بخشی از نامه منتسب به میلانی آمده: «داشتم به عکس هیلاری کلینتون نگاه میکردم .اولین زن کاندیدای نهایی ریاست جمهوری تاریخ آمریکا.

 

صورتش از غرور و اعتمادبه نفس می درخشید. گردن افراشته درمکانی ایستاده بودکه تابه حال هیچ زنی نایستاده. به صورتش که نگاه میکردم کنارچشم هایش پراز چین و چروک بود و پیری پوست صورتش را از طراوت جوانی انداخته بود. اما لبخند پیروزمندانه اش صورتش را روشن کرده بود. من در مورد سیاست ها و نگرش های جهان بینانه او بحثی ندارم.اینکه بعداز رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا چه چیز برای کشورش و دنیا تدارک دیده است. مهم این بود که او در آن مقام ایستاده ، انسانی در نهایت قدرت ازهمجنسان ما. وماهنوز درگیر بوتاکس و عمل های زیبایی و پروتز و آرایش های بی قاعده هستیم….

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------