آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

فروش 1.2 میلیون دلاری «فروشنده» در فرانسه



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فروشنده

فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی بعد از دو هفته اکران در فرانسه فروش خود را به یک میلیون و 200 هزار دلار رساند.

به گزارش آی سینما،گیشه فرانسه هفته گذشته تحت تاثیر آغاز نمایش عمومی فیلم فانتزی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» قرار گرفت که سایر فیلم‌ها را با افت تماشاگر روبه‌رو کرد.

 

فیلم فرهادی که در هفته اول یازدهمین فیلم پرفروش سینماهای فرانسه بود، در دومین هفته نمایش خود (16 تا 20 نوامبر) هرچند که با افزایش سینماهای نمایش دهنده روبه‌رو شد، اما با افت فروش 47 درصدی، کمی بیش از 369 هزار دلار فروخت و دو رده پایین‌تر آمد.

 

به این ترتیب مجموع درآمد این فیلم از گیشه فرانسه به یک میلیون و 206 هزار دلار رسید. 223 سالن سینما در این کشور «فروشنده» را نمایش می‌دادند که رقم قابل توجهی‌ست.

 

اما فیلم «جانوارن شگفت‌انگیز» با 9 میلیون دلار فاتح بلامنازع بود و با ختلاف فراوان نسبت به دومین فیلم پرفروش که یک کمدی فرانسوی با نام «روسای شرکت» بود، در صدر قرار گرفت. فیلم معمایی «دوزخ» ساخته ران هوارد و با بازی تام هنکس هم در رده سوم قرار گرفت و مجموع فروش خود در فرانسه را به 4.8 میلیون دلار رساند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------