آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

حمیدی: هنرمندان خانه‌نشین با نمایش خانگی دوباره دیده شدند / مثل "شهرزاد" باز هم ساخته شود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حمیدی

بازیگر فیلم سینمایی "شاخه گلی برای عروس" گفت: رونق نمایش خانگی می‌تواند هنرمندان خانه نشین را مشغول به کار کند.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درباره سطح کیفی فیلم های ویدئویی گفت: امیدوارم میزان کمی و کیفی آثار فرهنگی در کشورمان تا جایی بالا برود که مردم کمتر سراغ سریال‌های بی‌محتوای ماهواره بروند.

 

وی درباره برگزاری جشنواره یاس و تجلیل از هنرمندانی که در این عرصه فعالیت داشته‌اند افزود: جشنواره یاس اتفاق‌های خوبی در این عرصه را برای هنرمندان رقم زده است و من با تقدیر کردن و دیده شدن موافق هستم.

 

این بازیگر تلویزیون ادامه داد: وقتی اثری ساخته می شود و هنرمندی نقشی را بازی می‌کند قطعا نظر مخاطبان برایش اهمیت دارد و برگزاری این جشنواره‌ها کمک می‌کند که هنرمندان بیشتر و بهتر با نظرات و انتقادات مخاطبانشان آشنا شوند.

 

بازیگر سریال « شوق پرواز» در پاسخ به این سوال که آیا تقدیر از آثار برتر ویدیویی می‌تواند به شناسایی استعدادهای جوان فیلم سازی کمک کند، گفت: قطعا کمک می کند زیرا تشویق کردن روحیه خوبی به انسان می‌بخشد و به او برای گشودن درهای جدید کمک می کند.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه جشنواره یاس چراغ پر نوری برای دیگر هنرمندان باشد، افزود: امیدوارم با توجه به رونق نسبتا خوبی که در حوزه نمایش خانگی ایجاد شده تعداد کمی آثار افزایش پیدا کند و همه هنرمندان مشغول به کار شوند.

 

حمیدی در پاسخ به این که خودش تا چه اندازه مخاطب شبکه نمایش خانگی است تصریح کرد: سعی می‌کنم آثار خوب سریال و تله فیلمی که در این حوزه تولید می‌شود را حتما ببینم . 

 

بازیگر فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" با اشاره به اینکه شبکه نمایش خانگی جای تجربه اندوزی نیست، ادامه داد: با توجه به دسترسی آسان مردم به فیلم‌های هالیوودی باید در نظر داشت که اگر اثر ضعیفی تولید شود خیلی زود با شکست در جذب مخاطب رو به رو خواهد شد.

 

وی با اشاره به کیفیت مناسب و خوب سریال «شهرزاد»، خاطرنشان کرد: از عوامل سریال شهرزاد باید تشکر کرد و امیدوارم شبکه نمایش خانگی شاهد سریال‌های بیشتری مانند شهرزاد باشد.

 

حمیدی تاکید کرد: استقبال مردم از این سریال بار دیگر نشان داد که اگر اثر خوب و با کیفیت ساخته شود مردم تشنه دیدن آن هستند.

 

این بازیگر سینما، خاطرنشان کرد: رونق هنر نمایش در ایران باعث افزایش آثار تولید شده و به تبع آن فعالیت هنرمندان پیشکسوت خواهد شد. متاسفانه این روزها برخی از هنرمندان پا به سن گذاشته به دلیل کاهش تولید در سینما و تلویزیون کمتر فرصت نقش آفرینی پیدا می‌کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------