امیرمحمد زند: فیلمنامه نویس پول کم بگیرد کیفیت متن کاهش می یابد!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,امیرمحمد زند

زند با اشاره به اینکه در برخی شرایط بازیگر ترجیح می دهد در هیچ اثری به ایفای نقش نپردازد، از ارتباط متقابل مسائل مالی با کیفیت فیلمنامه سخن گفت.

امیرمحمد زند بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان گفت: در شرایط فعلی مشغول کار جدیدی نیستم چرا که تصویربرداری سریال " ماه و پلنگ" دو شب قبل به پایان رسید.

 

وی ادامه داد: به هر حال پیشنهادهای کاری همیشه وجود دارد اما اینکه چقدر خوب باشد و تا چه میزان قابلیت کارکردن داشته باشد، اهمیت دارد.

  

زند تصریح کرد: البته ممکن است در برخی موارد شرایط به گونه ای پیش برود که بازیگر ترجیح دهد کاری را قبول نکند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی امیرمحمد زند

 

بازیگر سریال "او یک فرشته بود" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به طور یقین مسائل مالی در روند تولید یک اثر دخالت بسیاری دارد چرا که وقتی یک فیلمنامه نویس به اندازه دستمزد دو ماه خود ، برای یک فیلمنامه دستمزد می گیرد، به طور یقین کیفیت تولید کار کاهش پیدا می کند.

 

وی توضیح داد: اما اگر یک فیلمنامه نویس دستمزد مناسبی دریافت کند، می تواند فرصتی مانند شش ماه تا یکسال را برای نوشتن فیلمنامه ای خوب اختصاص دهد که در خلال آن تحقیق های لازم را هم انجام دهد.

 

بازیگر سریال تلویزیونی " ما چند نفر" خاطرنشان کرد: در شرایط زمانی محدود و با وضعیت نامناسب مالی، به مراتب سطح کیفی متن کاهش پیدا می کند که اثر آن را در بخش های مختلف می توان مشاهده کرد. 

 

گفتنی است، سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" با ایفای نقش هنرمندانی همچون صدرالدین شجره، بیتا سحرخیز، امیر محمد زند، شاهرخ استخری، ویدا جوان، شیوا خنیاگر و شهروز ابراهیمی هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------