آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

مجری مراسم «جوایز انتخاب مردم» مشخص شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,کامیونیتی

بازیگر «کامیونیتی» مجری مراسمی خواهد بود که روز هجدهم ژانویه از شبکه سی بی اس به صورت زنده روی آنتن می رود.

به گزارش بانی فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، جوئل مک هیل مسئولیت مجری گری مراسم اهدای جوایز انتخاب مردم (People’s Choice Awards) سال ۲۰۱۷ را بر عهده خواهد داشت.

 

مک هیل که از سریال های معروفش می توان به «کامیونیتی» اشاره کرد، در حال حاضر در سریال کمدی «The Great Indoors» محصول شبکه سی بی اس نقش آفرینی می کند. این شبکه ماه پیش دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرد.

 

مثل سریال مک هیل، جوایز انتخاب مردم هم از سی بی اس روی آنتن خواهد رفت. این مراسم اهدای جوایز که به تجلیل از انتخاب های مورد علاقه مردم در سینما، تلویزیون، موسیقی و عرصه دیجیتال می پردازد، روز چهارشنبه هجدهم ژانویه در مایکروسافت تئاتر لس آنجلس برگزار می شود و به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

 

مک هیل روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: «مردم نظرشان را گفتند و می خواهند جیمی کیمل مجری اسکار ۲۰۱۷ باشد! مردم نظرشان را در مورد مسئله دیگری هم اعلام کردند و گفتند اشکالی ندارد اگر من مجری جوایز انتخاب مردم سال ۲۰۱۷ باشم. خب، حداقل یک نفر این را گفت. خوشبختانه آن یک نفر لزلی مونوز (مدیر عامل سی بی اس) بود بنابراین کسی روی حرفش حرف نزد.»

 

مارک برنت تهیه کننده اجرایی این شبکه هم اضافه کرد: «جوئل یکی از استعدادهای فوق العاده کمدی و مجری ایده آل این برنامه است. او سه خاصیت را با هم دارد؛ هم بازیگر است، هم نویسنده و هم مجری بنابراین ما مشتاق هستیم تا او تمام آن استعدادهای خارق العاده را به جوایز انتخاب مردم سال ۲۰۱۷ بیاورد.»

 

مک هیل پیش از این تجربه مجری گری جوایز این چنینی را داشته و جوایز سال ۲۰۱۵ ESPY و شام کاخ سفید سال ۲۰۱۴ را هدایت کرده است.

 

در جوایز انتخاب مردم امسال، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» فیلمی است که بیشتر از همه نامزد دریافت جوایز شده و هفت نامزدی به نام خود ثبت کرده است. در زمینه تلویزیون هم «آناتومی گری» با پنج نامزدی بیشترین تعداد نامزدی دریافت جوایز را دارد. در بخش موسیقی دریک و ریحانا هر یک نامزد دریافت چهار جایزه شده اند. از سوی دیگر الن دجنرس امسال هم در سه بخش نامزد دریافت جوایز شده و به این ترتیب می تواند با دریافت تنها یک جایزه دیگر، نام خود را به عنوان کسی که بیشترین تعداد جوایز انتخاب مردم را در تاریخ دریافت کرده به ثبت برساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------