آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

پندار اکبری: هنرمندان همیشه در امور خیریه پیشتاز هستند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پندار اکبری

در واقع میتوان گفت بعنوان یک پل ارتباطی با استفاده اسم و شهرتمان مردم را به سمت این خیریه‌ها جذب کنیم.

پندار اکبری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نمایشگاه «زمستان...است» گفت: آثار حاضر در نمایشگاه «زمستان...است» خود به تنهایی گویای همه چیز هست، تصویری که در لحظه ثبت شده است؛ خوشحالم از این بابت که امروز و برای یک حرکت خیر این عکس به نمایش در آمده است چراکه مدت ها بود در فکر برگزاری یک نمایشگاه عکس بودم منتهی پیش نیامده بود؛ اینکه امروز و درکنار یک گروه خوب از هنرمندان این اتفاق رخ داده است جای خوشحالی بسیار دارد.

 

وی با تاکید براینکه امیدوارم اینگونه حرکت‌ها در کشور تکرار شود؛ ادامه داد: هنرمندان همیشه در امور خیریه پیشتاز و پیشگام از سایر دوستان بوده‌اند و امروز نیز تنها گوشه‌ای از همین امر را می‌توان دید.

 

بازیگر سریال «معراجی ها» گفت: از زمانیکه کار بازیگری را به صورت حرفه‌ای و بسیار جدی دنبال کرده‌ام و مردم مرا شناختند، همیشه از همان ابتدا سعی کرده‌ام تا در فعالیت‌های خیریه حضور داشته باشم؛ من بعنوان یک هنرمند سعی کرده‌ام تا در این امور سهیم باشم و یک اطلاع رسانی برای عموم مردم نیز داشته باشم، در واقع میتوان گفت بعنوان یک پل ارتباطی با استفاده اسم و شهرتمان مردم را به سمت این خیریه‌ها جذب می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: ممکن است در عموم مردم، این اتفاق رخ دهد که هنرمندان برای نمایش و برای آنکه خود را خوب نشان دهند در این فعالیت‌ها شرکت می‌‎کنند و این اتفاق بسیار رخ داده است و همه ما نمونه‌های کثیر آن را مشاهده کردیم؛ همیشه برای آنکه یک کمک کوچکی کرده باشیم در این مسائل بوده‌ایم، خواهیم بود و انشالله ادامه خواهد داشت.

 

این هنرمند با اشاره به اینکه برای اولین بار است که در خیریه‌ای شرکت کرده‌ام که در آن، از فن و دانشی که آن را فرا گرفتیم به نفع خیریه استفاده شده است؛ خاطرنشان کرد: در این مکان به دلیل دانشمان از این هنر گردهم آمده‌ایم و عکس‌هایمان را به نمایش گذاشته‌ایم؛ این نمایشگاه از یک بعد به نفع خودمان است که میتوانیم بگوییم در یک نمایشگاه گروهی شرکت کرده‌ایم و از یک بعد نیت، فکر و هدف بزرگتر و دوست داشتنی‌تری بود که باعث شد تا مشتاقانه به سمت آن بیایم.

 

اکبری گفت: زمانیکه موج درست و مثبتی پشت این اتفاق است، احساس می‌کنم هر هنرمند دیگری مشتاقانه در این راه قدم می‌گذارد و چه عالی خواهد شد اگر هنرمندان با دانش‌ها و فن‌هایی که به خوبی می‌شناسند، پا در این عرصه بگذارند. به معنای دیگر یک هنرمند کارآمد باشد و نقش مهم‌تری را ایفا کند تا یک حضور فیزیکی؛ فکر می‌کنم اینگونه از داستان‌ها و روایت‌های بیهوده نیز کاسته می‌شود چراکه هنرمند، هنر خویش را به نمایش گذاشته است تا دل انسان‌هایی را شاد کند و سعی کند تا پیام خود را به گوش مسئولان برساند تا آنها نیز در این اتفاقات خوب و خیر سهیم شوند.

 

بازیگر سریال «فاصله ها» یادآور شد: وقتی انسان می‌بیند که هم نوع خودش به سختی زندگی می‌کند، با هیچ کلامی نمی‌توان این مفهوم درد و رنج  و سختی‌ها را به زبان آورد و تنها کسی که می‌تواند آن را  به خوبی ابراز کند. بدون شک همان فردی است که با این سختی مواجه شده است و آن را درک کرده است؛ اینکه یک پدیده‌ای به اینگونه بزرگ می‌شود که همگی پیگیر آن می‌شوند تنها یک درصد از اتفاقات بزرگی است که ما در جامعه خود می‌بینیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------