تسلیمی: سیمرغ بلورین برایم هیچ اهمیتی ندارد / ضعف امروز سینمای طنز، فیلمنامه است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تسلیمی

بازیگر سریال همسایه ها گفت: برای من سیمرغ و جوایز اهمیتی ندارند. در سنی هم نیستم که بگویم آرزویی در سر دارم. برای من رضایت مردم مهم است. همینکه که محبوب مردم باشم برای من کافی است.

شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان در خصوص ایفای نقش در سریال پنچری گفت: نقش من در سریال پنچری با "دردسرهای عظیم" متفاوت است. در سریال "دردسرهای عظیم" نقش صاحبخانه ای را بازی می کردم که از لحاظ مالی در تنگنا بود اما در این مجموعه نقش زنی مقتدر و جدی را ایفا می کنم.

 

وی از بازی جدی در سریالی کمدی خبر داد و افزود: "پنجری" سریالی با فضایی کمدی است اما با این وجود من در نقشی جدی ظاهر شده ام که گاهی اوقات وجهی کمدی به خود می گیرد. در این سریال نقشی با نام "دلبر" را بازی می کنم و بازیگر روبروی من آقای نیکخواه هستند.

 

بازیگر فیلم "پرویز، شهدخت و دیگران" از جذابیت همکاری با مهران مهام گفت و ادامه داد: مهران مهام برای من از درجه و مقام بالایی برخوردار است و هنگامی که از سوی وی دعوت می شوم قرارداد را سفید امضا می کنم. مهام تهیه کننده ای بسیار متعهد است که به همه ابعاد سریال اهمیت داده و سطح کیفی اثر برایش از همه چیز مهم تر است.

 

وی نبود فیلمنامه خوب را دلیل اصلی افت آثار کمدی خواند و تصریح کرد: از نظر من افول سطح کیفی آثار کمدی و طنز را باید در فیلمنامه های ضعیف دانست. هر چند هم گروه قوی باشد اگر فیلمنامه خوب نباشد نتیجه خوبی به بار نمی آورد.

 

بازیگر سریال دردسر های عظیم با ابراز گلایه از حضور کمرنگ خود در سریال همسایه ها گفت: فعلاً سریال همسایه ها را روی آنتن دارم و متاسفانه در این سریال نقشی بسیار کمرنگ را ایفا کرده ام. برای این کار اصلاً فیلمنامه ای به ما داده نشد و من و آقای سمسارزاده به عنوان پدر و مادر نقش های اصلی در این یک ماه فقط چند ثانیه ای از جلوی دوربین رد می شویم.

 

وی با اشاره به آثار سینمایی خود اذعان کرد: امسال در فیلم های "عشق نیکان"، "پل خواب" به ایفای نقش پرداخته ام که هر دو برای فجر آماده می شدند. باید دید کدامیک از انها برای فجر ارسال و قبول می شوند. به همین دلیل نمی توانم از حضور قطعی خود در فجر امسال چیزی بگویم.

 

تسلیمی دغدغه اصلی خود را رضایت مردم خواند و خاطرنشان کرد: برای من سیمرغ و جوایز اهمیتی ندارند. در سنی هم نیستم که بگویم آرزویی در سر دارم. برای من رضایت مردم مهم است. همینکه که محبوب مردم باشم برای من کافی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------