«بازگشت» از شبکه سه پخش خواهد شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بازگشت

مجموعه تلویزیونی «بازگشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین عامری در شمال کشور و نیز در تهران با موضوع دفاع مقدس تولید و به اتمام رسید.

به گزارش صبا، مجموعه تلویزیونی «بازگشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین عامری در شمال کشور و نیز در تهران با موضوع دفاع مقدس تولید و به اتمام رسید.

 

عامری با بیان زمان دقیق پخش سریال «بازگشت» به ما گفت: این مجموعه در ١٣قسمت چهل‌دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی از ۱۶بهمن‌ماه هر شب ساعت۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. ضمن این‌که خواننده تیتراژ این سریال نیز علیرضا شهاب است.

 

در خلاصه داستان آمده است: سعید کارگردان شناخته‌شده‌ای است که بیشتر در سبک فیلم‌های مستند کار می‌کند. او پیش از این سابقه حضور در جبهه را داشته است و در دوران جنگ نامه‌ای می‌نویسد و در آن نامه اعترافی می‌کند. حالا پس از سال‌ها این نامه پیدا شده است و با آمدن آن نامه ماجرایی‌های اتفاق می‌افتد و زندگی‌اش دستخوش تغییرات زیادی می‌شود و حالا سعید تلاش می‌کند اشتباه گذشته‌اش را به‌گونه‌ای جبران کند.

  

حسن پورشیرازی، فریبا كوثری، كاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی، سوگل طهماسبی، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل‌آقا، نسرین نكیسا بازیگرانی هستند كه تابه‌امروز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند و در روزهای آینده چهره‌های دیگری نیز به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد.

 

عوامل سریال «بازگشت» عبارتند از؛ تهیه‌كننده و كارگردان: حسین عامری، نویسندگان: حسین عامری، رضا بهشتی، براساس طرحی از: مرجان اشرفی‌زاده، علی اصغری، برنامه‌ریز: امیر رونقی، دستیار اول كارگردان: صدرالدین صدرایی، دستیار دوم كارگردان: محمد ستوده، دستیار سوم كارگردان: مهدی كیایی، منشی صحنه: مریم طریقی‌نژاد، عكاس: نیما باستانی، مدیرتصویربرداری: ناصر كاووسی، تصویربردار: میلاد حسینی، دستیاران تصویر: مهران كاووسی، رضا رجبی، گروه فیلمبرداری: فرهاد میرزایی، حامدكاووسی، جواد دریایی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، دستیار طراح صحنه: علی جعفردوست، دستیار دوم صحنه: امیر پیوندی، دستیاران لباس: یاسمن قربانی، راحله آقاخانی، صدابردار: مجید هاشمی‌پور، دستیاران لباس: علیرضا بخشایی، جواد شعبانی، طراح گریم: حسین اردستانی و... 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------