پخش یک انیمیشن تازه از شبکه‌ دوم در ایام نوروز



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,انیمیشن

مجموعه انیمیشنی «جیب جیب» در 52 قسمت به تهیه کنندگی آزیتا رضایی و کارگردانی سید مجتبی ظریفیان در گروه کودک و خردسال شبکه دو تولید شده که در ایام نوروز از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ این انیمیشن داستان دختر بچه ای را روایت می کند که لباسی پر از جیب بر تن دارد. به طوری که از میان جیب هایش اشیاء متفاوتی بیرون می‌آیند و باعث ایجاد داستانی می شود. در سکانسی مشاهده می شود که پارچه و نخ و سوزنی از جیبش بیرون آمده و عروسکی دوخته می شود. عروسک وارد خیال دختر بچه می شود، زنده شده و در کادر بالای سر دختر و در فضای نقاشی و کاردستی های او زندگی می کند.

در هر قسمت این انیمیشن، به بهانه ای سؤالی مطرح می شود و مراحل حل مسأله توسط کاراکترها طی شده و به درک تازه ای از مفاهیمی چون طبیعت، بدن انسان، مهارت های ساده زندگی و ... می رسند.

عوامل این مجموعه عبارتند از : بازیگران: آزیتا رضایی، سید مجتبی ظریفیان / نویسندگان: آزیتا رضایی، مهدی داستانی / مدیران تولید: علیرضا امینیان، امیر فروتن / آهنگساز: فرزاد ورزنده آذر / مدیر تصویربرداری و نورپردازی: همایون حجت/ تدوین: محبوبه موسوی، اسماعیل جعفری / مدیر رسانه ای: مصطفی انجیله ای / مدیر روابط عمومی: مجید بهره مند/ طراحی آبجکت ها و فضاسازی: فرناز منصوری، سما رحمانی / طراحی لوگو: کتایون واحدی / ساخت عروسک ها: منیر مولوی زاده / گریم: امید گلزاده، مونا جعفری / کروماکی، کامپوزیت و انیمه: مهدی زارعی، سهیلا یزدان پناه، لیلا زارع، روح ا... قاضی، آزاده منتظري / ساخت تیتراژ: پژمان ایرانی نژاد، رضا شیشه گران، مهدی روشن نیا

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------