شهرام شا‌ه‌حسینی «یکتا» را اردیبهشت ماه کلید می‌زند



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,شهرام شا‌ه‌حسین

شهرام شا‌ه‌حسینی سریال جدید خود را با عنوان موقت «یکتا» در اردیبهشت ماه کلید می‌زند.

بهروز مفید تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «یکتا»  از تغییرات این سریال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بازنویسی‌های متعددی روی فیلمنامه این سریال انجام شده، اما خوشبختانه این تغییرات روی روند داستانی تاثیری نداشته و فقط در قسمت‌هایی متن کم و زیاد شده است.

وی ادامه داد: «هشت و نیم دقیقه» به «یکتا» تغییر نام داد اما این نام هم موقتی است و داستان جابه‌جایی گزارش خبر یک مرگ را روایت می‌کند که عروس یک خانواده دچار بحران شده و اتفاقات و قصه‌های مختلف دیگری را هم به دنبال دارد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» در خصوص نامگذاری ساخته جدید خود بیان کرد: در واقع «هشت و نیم دقیقه» همان زمانی است که گزارش مرگ جابه‌جا می‌شود اما در حال حاضر هم عنوان «یکتا» قطعی نشده است و امکان انتخاب نام دیگری برای این سریال وجود دارد.

مفید با بیان آنکه قرار بود «هشت و نیم دقیقه» در آبان ماه سال گذشته کلید بخورد، اظهار داشت: تمام تلاش من آن بود که با توجه به تغییرات در بازنویسی فیلمنامه در آبان 94 تصویربرداری آغاز کنیم. اما حالا بلافاصله با رسیدن به فرم دلخواه من و گروه کارگردانی، تقریبا اواخر اردیبهشت ماه تصویربرداری را شروع می‌کنیم.

وی در خصوص انتخاب لوکیشن‌های متعدد سریال «هشت و نیم دقیقه» عنوان کرد: تعداد مختلفی لوکیشن در تهران مشخص کرده‌ایم که همچنان دست نگه داشته‌ایم و بعد از بازنویسی نهایی این نقاط را مشخص می‌کنیم.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» در پایان از انتخاب شهرام شاه حسینی به عنوان کارگردان اظهار داشت: تمام اتفاقات و ساخت این سریال قرار بود در پاییز سال گذشته کلید بخورد که به دلیل فاصله‌گذاری و مکث، در تولید مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» وقفه ایجاد شد. از آن‌جا که در همان زمان هم کارگردانی اسماعیل فلاح پور قطعی نشده بود، حالا شهرام شاه‌حسینی و گروه کارگردانی‌اش در کنار ما هستند.


اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------