ایرج راد: ‌من استعفا ندادم!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ایرج راد

کماکان در خانه تئاتر هستم ولی دیگر حضور تمام وقت به عنوان مجری مصوبات و مدیرعامل را نخواهم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،ایرج راد پیرامون استعفای خود از سمت مدیرعاملی خانه تئاترتصریح کرد: من استعفا ندادم! هر دو سال یکبار انتخابات صورت می‌گیرد و مجمع عمومی هیئت مدیره را انتخاب می‌‌کند و هیئت مدیره طبق قانون و اساسنامه، مدیرعامل و مسئولان دیگر را در جلسات اولیه‌ای که می‌گذارد انتخاب می‌کند. در تمام این سال‌ها من جزو بالاترین رای‌هایی بودم که داده شده و همواره هم به عنوان رئیس و نایب رئیس انتخاب می‌شدم و طی 15 سال به اتفاق آرا به عنوان مدیرعامل انتخاب شده‌ام.

وی پیرو صحبت‌هایش ادامه داد:‌ اما در این از دوره انتخابات از قبل هم گفته بودم که دیگر مسئولیت مدیرعاملی را نخواهم پذیرفت؛ به هر حال 15 سال آنچه که از دستم بر می‌آمده را انجام داده‌ام و زمان گذاشته‌ام؛ چون مدیرعاملی وقت زیادی از من می‌گیرد و نمی‌توانم به کار اصلیم؛ بازیگری و سینما و تلویزیون بپردازم و بهتر است عزیز دیگری به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

راد افزود: هنوز هم مدیرعامل انتخاب نشده و دوستان اصرار داشتند من این سمت را دوباره بپذیرم ولی باز هم می‌گویم هر کاری از دستم بر بیاید انجام داده و کماکان در خانه تئاتر هستم. کما اینکه آقای انتظامی رئیس هیئت مدیره و من نایب رئیس هستم اما حضور تمام وقت به عنوان مجری مصوبات و مدیرعامل را دیگر نخواهم داشت و اینجا مسئله استعفا نبود. مسئله این است که دوره تمام شده و دوره جدیدی روی کار آمده است و من خواهش کردم که شخص دیگری را برای این مسئولیت انتخاب کنند.

وی افزود: باید بگویم هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم و تمام تجربه‌های این سال‌ها را به فرد جدید منتقل می‌کنم و این‌هایی که گفتم به معنی  کنار کشیدن از خانه تئاتر نیست.

مدیرعامل باید هر روز در خانه تئاتر حضور داشته باشد و من هر روز از صبح تا شب دنبال مسائل مختلف در اختیار خانه تئاتر بوده‌ام اما الان دیگر مسئله وقت گیر این چنینی را انجام نمی‌دهم ولی در جلسات هیئت مدیره و مسئولیت‌های دیگر به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره حضور خواهم داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------