حمید گودرزی دلیل طلاق از همسرش را اعلام کرد / عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حمید گودرزی

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی «حمید گودرزی» و همسرش وی را به واکنش واداشت.

صبا- حمید گودرزی در صفحه اینستاگرامش علت جدایی اش از همسرش را برای کاربران شرح داد . ساده ترین خبر در خصوص زندگی عادی و روزمره چهره های سرشناس کشور، برای مردم جذاب است. یکی از این نوع اخبار، خبر ازدواج، جدایی و طلاق چهره هاست .

خبر جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور اینگونه که پیداست جدیت پیدا کرده و از حالت شایعه بیرون آمده و زوج معروف و نامی کشورمان ایران حمید گودرزی و همسرش که بسیار بخاطر عشق و علاقه به هم شهره تر شده بودند در راهروهای دادگاه برای طلاق می باشند


بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است.

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حمید گودرزی

 

اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------