آیا "کیم کارداشیان" برای سومین بار عروس خواهد شد؟ +عکس



اگرچه هنوز مدارک طلاق "کیم کارداشیان" 31 ساله از شوهر دومش "کریس همفریس" به صورت رسمی امضا نشده است اما به نظر میرسد او به زودی رسما نامزد خواهد شد. اینها مطالبی است که تهیه کننده برنامه های کیم در مصاحبه اش با خبرنگاران عنوان کرده است.

کیم کارداشیان ,  طلاق کیم کارداشیان

او که به زودی به جرگه داوران "امریکن آیدل" خواهد پیوست به احتمال زیاد اوایل هفته آینده و همزمان با روز تولدش حلقه نامزدی را به دست خواهد کرد.
گفته میشود "رایان سکریست " تهیه کننده برنامه های کیم کارداشیان تنها کسی است که میتواند بگوید آیا عروسی دیگری در راه است یا خیر. گفته میشود "کیم کارداشیان " و " کانیه وست" به شدت عاشق یکدیگر هستند و مدت زیادی است که کانیه فکر میکند باید کیم را برای همه عمر داشته باشد و قصد دارد از او خواستگاری کند.
این زوج مشهور و جنجالی اخیرا در حال گذراندان تعطیلات در رم هستند تا تولد 32 سالگی کیم را در این شهر زیبا جشن بگیرند. آنها روز جمعه در حالی  که برای خرید کفش زنانه به یکی از مشهورترین فروشگاههای این شهر رفته بودند توسط عکاسان شکار شدند . به نظر میرسد این خرید به نوعی هدیه زود هنگام این مرد عاشق برای زن محبوبش بوده است.
"کیم کارداشیان" سال گذشته با یک بسکتبالیست حرفه ای ازدواج کرد و 72 روز بعد از مراسم ازدواجش از او جدا شد. این جدایی یکی از جنجالی ترین جدایی های هالیوود در سالهای اخیر بوده و شایعات زیادی پیرامون آن شنیده میشد. او بلافاصله بعد از جدایی از همسرش با کانیه دوست شد . گفتنی است آنها مدت زمان زیادی است که یکدیگر را میشناسند و زمانیکه برای اولین بار کیم ازدواج کرد رابطه آنها قطع شد.

کیم کارداشیان ,  طلاق کیم کارداشیان

کیم کارداشیان ,  طلاق کیم کارداشیان

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------