مي داني من كي هستم؟ + تصاوير



در ميان مردم آمريكا و اروپا جمله «مي داني من كي هستم» براي چهره هاي معروف چيزي جز جلب توجه نيست.

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف
گروه بين الملل –سينما خبر ؛ «مي داني من كي هستم؟»! اين جمله اي است كه برخي از ستارگان و چهره هاي معروف زماني كه در شرايط بد با پليس مواجه مي شوند ،‌از ‌آن استفاده مي كنند. شايد اين جمله معني بدي نداشته باشد ولي در ميان مردم آمريكا و اروپا ، اين توهيني به طرفداران يك ستاره معروف است. به عقيده آنها جمله «مي داني من كي هستم» براي چهره هاي معروف چيزي جز جلب توجه نيست.

در عرف ستارگان اين جمله بطور اختصار به (DykWIA) معروف است و به گونه اي كارت شهرت ستارگان معرفي مي شود . اما استفاده از اين كارت شهرت به همان اندازه براي چهره هاي معروف خطرناك است ،‌چرا كه كاربرد همين جمله مي تواند ميليونها نفر از طرفداران آنها را سرخورده و متنفر كند.

چنين جمله اي را «ريس ويترسپون» روز گذشته پس از دستگيري توسط پليس به خاطر مصرف الكل حين رانندگي گفت كه موجب شد بسياري از طرفداران اين بازيگر برگزيده اسكار از او نااميد و نسبت به غرور ناشي از شهرت او سرخورده شوند. هر چند «ويتراسپون» به خاطر همين جمله عذرخواهي رسمي كرده ولي آيا به همين راحتي مي تواند طرفداران خود را بازگرداند؟

در اين فهرست سعي بر اين شده تا 5 نفر از ستارگان معروفي را كه در زمان بروز مشكلات جدي با گفتن جمله «مي داني من كي هستم؟» تا حد زيادي از شهرت خود كاسته اند ، مي پردازيم.

«ريس ويترسپون» : او به خاطر مصرف الكل حين رانندگي توسط پليس دستگير شد و براي اين كه از مخمصه رهايي پيدا كند ، دست به دامن شهرتش و بيان همين جمله شد.

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف
«دينا لوهان» : مادر «ليندسي لوهان» پس از آن كه در يك كلوب شبانه دستگير شد ، با گفتن اين جمله سعي در استفاده از شهرتش به عنوان يك مجري تلويزيون داشت.

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف
«آلن ايورسون» ، در سال 2011 بازيگر معروف ان بي اي به خاطر تخلف رانندگي متوقف شد ولي به جاي قبول كردن خطايش ، شروع به پرخاشگري و توهين به پليس كرد كه در نهايت با گفتن اين جمله ميليونها نفر از حاميان خود را از دست داد.

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف
«مارك فاستر» : سال گذشته او از ورود به كلوب معروف سايرز منع شد . همين عمل فاستر موجب خشم او شد . او كه تلفن همراه خود را به سوي ماموران حفاظت پرتاب كرده بود ، از كارت شهرتش استفاده كرد.

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف
«جين فوندا» : او اولين كسي است كه از كارت شهرت (DykWIA) استفاده كرد. فوندا و همسرش «تد ترنر» پس از آن كه 45 دقيقه براي سفارش غذا منتظر ماندند ،‌در حالي كه خيلي عصباني شده بودند از اين جمله استفاده كرده تا توجه اطرافيان را به خود جلب كنند.... / cinemakhabar.ir

تصاویر ستارگان معروف , بیوگرافی ستارگان معروف

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------