هنوز خیلی از نقش‌ها است که می‌توانم بازی کنم + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر ثریا قاسمی,بیوگرافی ثریا قاسمی

 

اخبار فرهنگی - هنوز خیلی از نقش‌ها است که می‌توانم بازی کنم/ آینده برای جوان‌ها است + تصاوير

ثریا قاسمی معتقد است هنوز نقش‌های زیادی هست که می‌تواند آنها را ایفا کند؛ گرچه وقت برای او کم شده است و دیگر باید جوان‌ها پا به عرصه بگذارند.

ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره نقش خود در سریال رمضانی «فاخته» گفت: فکر می‌کنید به من چه نقشی می‌دهند؟ در این سن و سال و با این شرایط طبیعی است که سن من اجازه می‌دهد مادر و مادربزرگ یا خاله و عمه باشم.

وی افزود: در این سریال نقش مادربزرگی را بازی می‌کنم که درگیر مشکلاتی در خانواده‌اش می‌شود و در این خانواده اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه چیز به هم می‌ریزد. اسم این شخصیت «خانم جون» است. البته ترجیح می‌دهم مردم سریال را ببینند و لحظات خاص شخصیت را خودشان درک کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر ثریا قاسمی,بیوگرافی ثریا قاسمی


این بازیگر در پاسخ به اینکه کدام نقش است که دوستش دارد اما هنوز آن را بازی نکرده، اظهار کرد: دایره هنر آنقدر وسیع است که نمی‌توانیم بگوییم تمام شد، همه کار انجام دادیم و همه چیز را یاد گرفته‌ایم و دیگر چیزی نیست که به دردمان بخورد. من هر لحظه در هنر می‌توانم جلو بروم و چیزهای جدید کشف کنم و به دانسته‌هایم اضافه کنم.

قاسمی تأکید کرد: هنوز خیلی نقش‌ها است که می‌توانم آنها را بازی کنم و توانایی‌ام را بیشتر نشان دهم اما دیگر وقتی ندارم و آینده برای شما جوان‌ها است. ما دیگر تمام شده‌ایم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر ثریا قاسمی,بیوگرافی ثریا قاسمی


وی در پاسخ به اینکه کدام یک از نقش‌هایش را بیشتر دوست دارد، تصریح کرد: من اصلا نمی‌توانم به این سوال جواب دهم. این سوال کلیشه‌ای است و جوابش هم می‌تواند کلیشه‌ای باشد اما جواب من این است که هیچ چیز خاصی در هیچ نقشی نبوده که من آن را به خاطر بسپارم.

فرزند زنده‌یاد حمیده خیرآبادی در پایان گفت: در نهایت وقتی نقشی را قبول می‌کنم مطمئنا آنقدر دوستش دارم که برای ایفای آن به حدی کوشش می‌کنم که در وجودم می‌ماند بنابراین نمی‌توانم چنین انتخابی داشته باشم.

 

اخبار فرهنگی - سينماخبر / مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------