جادوي «خبيث» سينماهاي آمريكا را فرا گرفت + تصاوير



اخبار فرهنگی و هنری - جادوي «خبيث» سينماهاي آمريكا را فرا گرفت + تصاوير

اكشن فانتزي و خانوادگي «خبيث» (Maleficent) در 3 روز اكران موفق شد با 70 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

اكشن فانتزي و خانوادگي «خبيث» (Maleficent) از 30 مي د ر 3948 سينماي آمريكاي شمالي اكران خود را آغاز كرده و در 3 روز اكران موفق شد با 70 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد.اين فيلم همچنين مجموع فروش خود در سينماهاي جهان را به بيش از 170 ميليون دلار رسانده است. خبيث فيلمي به كارگرداني «رابرت سامبرگ» است و بر اساس داستان «زيباي خفته» كلاسيك ديزني ساخته شده است. «آنجلينا جولي» ، «ال فانينگ» و «شارلتو كوپلي» بازيگران اصلي اين فيلم فانتزي هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

اكشن فانتزي و ماجراجويانه «مردان ايكس : روزهاي آينده گذشته» از 23 مي اكران خود را در بيش از 3 هزار و 500 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده و د ر دومين هفته اكران با 32 ميليون و 600 هزار دلار عنوان دومين فيلم پرفروش اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرده است. فيلم به كارگرداني «برايان سينگر» بازگشت ولورين به گذشته است تا به گونه اي تاريخ را تغيير داده و از جهش انسانها جلوگيري كند. «پاتريك استوارت» ،«جنيفر لارنس» ، «هيو جكمن» و «يان مك كلن» از بازيگران اصلي اين فيلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در 2 هفته اكران به 162 ميليون و 600 هزار دلار رسيده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

كمدي وسترن «يك ميليون راه براي مردن در غرب» به كارگرداني و نويسندگي «ست مك فارلن» از 30 مي در 3158 سينماي آمريكاي شمالي اكران مي شود. اين فيلم در اولين هفته اكران با 17 ميليون و 100 هزار دلار در جايگاه سوم پرفروشترين هاي اين هفته قرار گرفت. فيلم درباره يك گاوچران و مزرعه دار ترسو (مك فارلن) است كه عاشق زني تازه وارد در دهكده مي شود. او مجبور است براي بدست آوردن او با همسر سابق زن كه يك گانگستر است دربيفتد. «ست مك فارلن» ، «شارليز ترون» و «ليام نيسون» بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

اكشن ماجراجويانه و تخيلي «گودزيلا» در حالي از 16 مي در 3501 سينماي آمريكاي شمالي روي پرده رفته كه در هفته سوم اكران با 12 ميليون و  300 هزار دلار عنوان چهارمين فيلم پرفروش اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد. گودزيلا فيلمي به كارگرداني «گارت ادوارد» است كه بازيگراني همچون «آرون تايلور جانسون» ، «اليزابت اولسن» ، «برايان كرانستون» و «جوليت بينوش» در آن بازي كرده اند. داستان فيلم نيز خارج شدن موجودي عظيم الجثه از دريا است كه يك شهر را تهديد مي كند. مجموع فروش اين فيلم در 3 هفته اكران به 174 ميليون و 700 هزار دلار رسيده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 
كمدي رومانتيك «مخلوط» (Blended) با بازي «آدام سندلر» و «دروبريمور» از 23 مي در سينماهاي آمريكاي شمالي به نمايش درآمده و در اولين هفته اكران با 8 ميليون و 400 هزار دلار عنوان پنجمين فيلم پرفروش هفته را از آن خود كرده است. اين فيلم به كارگرداني «فرانك كوراسي» ماجراي اولين قرار يك آقا و خانم است كه به بدي پيش مي رود ولي با گذشت زمان علاقه آنها به هم زياد مي شود. مجموع فروش اين فيلم در 2 هفته اكران به 29 ميليون و 600 هزار دلار رسيده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

 فيلمهاي همسايه ها ، مرد عنكبوتي شگفت انگيز 2 ، بازوي ميليون دلاري ، سرآشپز و زن ديگر در رتبه هاي ششم تا دهم جدول قرار دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی

 

اخبار فرهنگی و هنری - سينما خبر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------