آخرین اخبار فرهنگی - هنری

۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش؛ از Edge of Tomorrow تا Civil War

روزیاتو/فیلم‌های جنگی دیستوپیایی یا پادآرمانشهری به ژانری از فیلم‌های تخیلی اشاره می‌کنند که در آن بخش سنگینی از داستان بر…

جنیفر لوپز و بن افلک دلیل اصلی جدایی شان در سال ۲۰۰۳ را فاش کردند



جنیفر لوپز و بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | جنیفر لوپز در مستند جدید The Greatest Love Story Never Told درباره ی مسیری که او و بن افلک تا بازگشت دوباره به یکدیگر طی کرده اند، صحبت کرده است. در این مستند، او صحبت های بی پرده ای را درباره ی رابطه عاشقانه اش با بن افلک در گذشته و اینکه چطور توانستند بعد از نزدیک به ۲۰ سال با یکدیگر به هماهنگی برسند، مطرح کرده است.

 

لوپز در این مستند گفت: «من و بن ۳ روز قبل از عروسی مان رابطه مان را تمام کردیم»

 

لوپز در این مستند جدید رو به افلک گفت: «فکر می کنم تا مدت ها از دستت عصبانی بودم. اما آن دلشکستگی هر دوی ما را در مسیری قرار داد که به شخص بهتری تبدیل شویم. فکر می کنم تو را به خاطر همه چیز بخشیده ام. به نظرم باید خودم را هم به خاطر بعضی چیزها ببخشم.»

 

جنیفر لوپز و بن افلک بعد از آشنایی شان با یکدیگر در سال ۲۰۰۲ در جریان بازی در فیلم «جیلی» (Gigli)، اندکی بعد در همان سال با یکدیگر نامزد کردند. قرار بود آن ها در سپتامبر ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کنند اما مراسم عروسی شان را عقب انداختند و آن زمان دلیلش را «توجه افراطی رسانه ها» اعلام کردند. بعد از یک جدایی کوتاه به دنبال لغو مراسم عروسی، لوپز و افلک در ژانویه ی ۲۰۰۴ رسماً به رابطه ی خود پایان دادند.

 

جنیفر لوپز و بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

بعد از جدایی شان، هر دو با افراد دیگری ازدواج کردند و از آن ها صاحب فرزند شدند

لوپز در سال ۲۰۰۴ با مارک آنتونی، خواننده ی مشهور ازدواج کرد و آن ها صاحب یک دختر و پسر دوقلو شدند. ازدواج آن ها اما دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید. فرزندان آن ها حالا ۱۵ سال دارند.

 

افلک هم در سال ۲۰۰۵ با جنیفر گارنر، بازیگر مشهور هالیوود ازدواج کرد و آن ها نیز صاحب ۲ دختر و یک پسر شدند. زندگی مشترک افلک و گارنر هم در سال ۲۰۱۵ به جدایی ختم شد. فرزندان آن ها حالا ۱۸، ۱۵ و ۱۲ ساله هستند.

 

جنیفر لوپز و بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

داستان عاشقانه ی بن فلک و جنیفر لوپز در بهار سال ۲۰۲۱ از سر گرفته شد. آن ها در آوریل ۲۰۲۲ باهم نامزد کردند و در نهایت، در ژوئیه ی همان سال در لاس وگاس مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

 

مستند جدید The Greatest Love Story Never Told با پشت صحنه هایی از فیلم جدید لوپز به نام This Is Me…Now: A Love Story نیز همراه است. این مستند که حاوی گفتگوهایی با نزدیکان لوپز، شرکای حرفه ای و همکاران قدیمی او است، تصویر صمیمانه ای از زندگی شخصی و شغلی او به مخاطبان ارائه می دهد.

 

چیزی فراتر از عشق صرف بود

در این مستند، کارگردان فیلم جدید لوپز، دیو میرز، جدایی لوپز و افلک را «فاجعه بار» توصیف می کند. لوپز خود نیز توضیح داد که از دست دادن افلک تا چه حد برای او دشوار بود، نه فقط به این خاطر که افلک عشق زندگی اش بود، بلکه به این دلیل که او بهترین دوستش هم محسوب می شد.

 

جنیفر لوپز و بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

در مصاحبه ی دیگری لوپز درباره ی جدایی او و افلک از یکدیگر در سال ۲۰۰۳ صحبت کرده و فاش کرده است که هر دوی آن ها آن زمان از آینده ی رابطه شان مطمئن نبودند. لوپز در اینباره گفت: «می دانستم که در اعماق قلبم دلم می خواست تا آخر عمر با او باشم. این را می دانستم. ولی آن زمان به نظر می آمد این کار شدنی نیست. و همین مرا می ترساند.»

 

لوپز همچنین اذعان کرد که هم او و هم افلک آن زمان پختگی لازم برای مدیریت رابطه شان را نداشتند. گرچه آن زمان افلک در اواخر دهه ی ۲۰ زندگی خود و لوپز نیز در اوایل دهه ی ۳۰ زندگی خود بود، به گفته ی لوپز آن ها آمادگی تعهد کامل به یکدیگر و کار روی رابطه شان را نداشتند. لوپز در اینباره گفت: «ماجرا فقط این بود که هنوز به آن آمادگی نرسیده بودیم.»

 

جنیفر لوپز و بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------