Wrong Side of the Tracks؛ سریال جدید نتفلیکس که بسیار محبوب شده است



سریال اسپانیایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | طرفداران سریال های نتفلیکس اخیرا از تماشای یک مجموعه جنایی جدید اسپانیایی زبان به وجد آمده اند که آنها را شیفته خود کرده و سه فصل آن آماده تماشا است. سریال Wrong Side of the Tracks داستان یک سرباز بازنشسته را روایت می کند که در تلاش است از یک گروه گانگستری در مادرید که نوه اش را ربوده اند، انتقام بگیرد.

 

تمام ۳۲ قسمت این سریال که عنوان اسپانیایی آن Entrivas است، با زیرنویس انگلیسی در نتفلیکس در دسترس است.

 

یکی از افرادی که اخیرا این سریال را دیده است در توییتر نوشت: «کاملا شیفته این درام اسپانیایی در نتفلیکس به نام Wrong Side of the Tracks شده ام. تنش، اکشن، کمی خشونت. اما فوق العاده خوب است! فصل جدید آن تازه منتشر شده است.»

 

سریال اسپانیایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

خوزه کورونادو، بازیگر اصلی این سریال که در نقش تیرسو آبانتوس ظاهر می شود، تلاش می کند نوه اش ایرنه با بازی نونا سوبو را از دردسر دور نگه دارد. او که یک نظامی بازنشسته است روزهای خود را با اداره یک فروشگاه می گذراند و هیجان زندگی قبلی خود را از دست داده است. وقتی تیرسو متوجه می‌شود که نوه‌اش با فروشندگان خطرناک مواد مخدر محلی قاطی شده است، تصمیم می‌گیرد خودش این موضوع را مدیریت کند.

 

سریال اسپانیایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

افسر پلیس فاسد ازکوئل با بازی لوئیس زاهرا، همدست غیرمنتظره ای برای این پیرمرد در ماموریت انتقام از باند مواد مخدر محلی می شود. سرانجامی که بینندگانی را که سریال را یکجا تماشا کردند شوکه کرد.

 

یکی دیگر از بینندگان این سریال نوشت: «من عاشق این سریال نتفلیکس هستم.»

 

فردی هم گفت: «وای خدای من، من سریال اسپانیایی Wrong Side of the Tracks را در نتفلیکس شروع کردم، فوق العاده خوب است!»

 

خبر عالی برای علاقه مندان این سریال اسپانیایی این است که فصل چهارم آن نیز به زودی منتشر می شود. میگل آنجل خیمنز که نقش سانتی را بازی می کند، در پاسخ به یکی از دنبال کنندگانش در اینستاگرام که پرسیده بود «آیا فصل چهارمی هم خواهد بود؟»، پاسخ داد: «البته. فصل چهارم فیلمبرداری شده است.»

 

سریال اسپانیایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------