آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

اولین تصویر منتشر شده از مراسم عروسی " آنجلینا جولی "



اخبار فرهنگی - اولین تصویر منتشر شده از مراسم عروسی " آنجلینا جولی "

بالاخره بعد از اخبار ضد و نقیض از زندگی خصوصی " برد پیت " و " آنجلینا جولی " دو ستاره نام آشنا و مشهور هالیوودی این دو بعد از حدود 3 سال نامزدی و 9 سال رابطه عاشقانه با هم ازدواج کردند.

رابطه آنها که در سال 2005  بعد از فیلم معروف " آقا و خانم اسمیت " شکل گرفت ، یک خیانت آشکار بود. چرا که آن زمان " برد پیت " همسر رسمی " جنیفر انیستون " بود و 5 سال از زندگی زناشویی آنها میگذشت. بعد از طلاق " پیت و انیستون " ،  زوج خوش چهره هالیوودی رسما در کنار هم قرار گرفتند و حاصل آن سه فرزند و سه فرزند خوانده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 
" آنجلینا جولی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت و از دست دادن وزن زیادی از بدنش دیگر آن زیبایی گذشته را ندارد و حتی شنیده میشد که " برد پیت " تنها بخاطر بچه ها کنار او مانده است اما ازدواج این زوج هنری در یک مهمانی کاملا خصوصی در فرانسه همه را شگفت زده کرد. البته " جولی " یکبار دیگر درسکانسی از  فیلم " آقا و خانم اسمیت " که محل تولد عشق او و همسرش است نیز با لباس سفید عروسی در کنار " برد پیت " قرار گرفته بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 اخبار فرهنگی - پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------