اولین اظهار نظر رامین درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

 

اخبار فرهنگی - اولین اظهار نظر رامین درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد در گفت و گو با مجله «صدا» برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار – بازیگر سینما- اظهار نظر کرد.

خبر ازدواج یاسین رامین - فرزند محمد علی رامین - به دو  دلیل انعکاس گسترده ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

فرزانه آیینی - خبرنگار صدا - پس از طرح سوالاتی درباره نقش مصاحبه شونده در نفی هولوکاست و بررسی عملکرد او در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دوم احمدی نژاد ، در حاشیه - و با تاکید بر این که کار خلافی صورت نپذیرفته - به موضوع ازدواج فرزند رامین با مهناز افشار  و ایراد خطبه عقد این دو توسط مشهورترین شخصیت اصلاح طلب نیز پرداخته است:

شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید؟
- خیر

ازشما مشورت خواست؟
- خیر

چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید؟
- بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.

نظرتان در این باره چه بود؟
- حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم.چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.

پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید؟
- وظیفه ام حرمت گذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.

اگر به جای سید محمد خاتمی خطبه عقد پسرتان را فرد دیگری می خواند به مراسم عقد پسرتان می رفتید؟
- از طرح و بحث فرضیات گوناگون بگذریم. تا این نیز بگذرد! البته آقای خاتمی یکی از چهار نفر اصلی سران  فتنه 88 است که ظلم بزرگی علیه منافع ملت و مصالح نظام و امنیت کشور مرتکب شده اند. ای کاش قبل از مرگ یا محاکمه، هر سه توبه می کردند چون از محرک اصلی انتظار توبه نباید داشت اما هر یک توبه کند به دست بوسی او خواهم رفت.

این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است؟
- به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری  فطری و  الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعا تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.
اخبار فرهنگی - انصاف

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------