کدام بازیگران تلویزیون بالاترین دستمزد را می گیرند؟ +تصاویر



اخبار فرهنگی - کدام بازیگران تلویزیون بالاترین دستمزد را می گیرند؟ +تصاویر

در این مطلب به چند بازیگر پردرآمد سریال های تلویزیونی اشاره کرده ایم که بالاترین دستمزدهای هفتگی را برای بازی در این سریال ها دریافت می کنند.

 تعجبی ندارد که بازیگران زن و مرد هالیوودی دستمزدهای بالایی دریافت می کنند. وقتی صحبت از پرده نقره ای می شود، بازیگران اصلی فیلم ها چندین میلیون دلار برای انرژی و وقتی که روی صحنه می گذارند طلب می کنند. ولی بازیگران پرده کوچکتری مانند تلویزیون به اندازه ستاره های فیلم های سینمایی خوش شانس نیستند، با این حال دستمزدهای آنها نیز بسیار چشمگیر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 

هرچه سریالی موفق تر و پربیننده تر باشد و چند فصل بیشتر طول بکشد، بازیگران آن دستمزدهای هفتگی بالاتری می خواهند. اگر در هر فصل از سریال ها، 22 اپیزود پخش شود، هر بازیگر در چرخه نمایش این سریال ها، چندین میلیون دلار پول درمی آورد. اگر فروش سریال به کانال ها و ایستگاه های پخش دیگر را نیز در نظر بگیریم، بازیگران سریال های تلویزیونی چندان هم بدشانس نیستند. در زیر به چند بازیگر پردرآمد سریال های تلویزیونی اشاره کرده ایم که بالاترین دستمزدهای هفتگی را برای بازی در این سریال ها دریافت می کنند.

10. دیوید بوریاناز و امیلی دشانل، سریال Bones

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
این سریال جنائی محبوب شبکه فاکس کم کم به فصل دهم نزدیک می شود. سریال "استخوان ها" که ماجراهای دانشمندان مؤسسه جفرسونیان در واشینگتن دی. سی. را به تصویر می کشد، نه تنها بخاطر قتل های اسرارآمیز بلکه بخاطر پویایی بین بازیگران اصلی سریال محبوبیت دارد. البته این قضیه برای دو بازیگر اصلی سریال سود زیادی نیز داشته و بوریاناز و دشانل فقط بازیگران اصلی سریال نیستند، بلکه تهیه کننده آن نیز هستند و کارگردانی نیز کرده اند. گفته می شود که آنها برای هر اپیزود این سریال 250 هزار دلار به خانه می برند.

9. مایکل ودرلی، سریال NCIS

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
از سال 2003 تابحال مایکل ودرلی نقش آنتونی دینوزو را در سریال جنائی نظامی طولانی شبکه CBS بازی می کند. نقش او در این سریال که پر از مضامین خشونت بار است، حالتی کمدی دارد که بینندگان را مجذوب می کند. رابطه او با زیوا نیز برای بینندگان جالب شده است. او نه تنها از مهارت های بازیگری اش در این سریال استفاده می کند، بلکه پشت صحنه به عنوان کارگردان نیز کار می کند. مایکل ودرلی که از فصل اول این سریال در همه اپیزودها حضور داشته، حالا برای بازی در هر اپیزود این سریال 250 هزار دلار می گیرد.


8. کلیر دینز، سریال Homeland

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
از سال 2011 تابحال دینز چندین جایزه امی و گلدن گلوب برای بازی در نقش کری متیسون در سریال محبوب هوملند شبکه شوتایم دریافت کرده است. دینز در این سریال نقش مأمور CIA را بازی می کند که از اختلال دوقطبی رنج می برد. رابطه او با برودی (دیمین لوئیس) خطرناک و غیرقابل پیش بینی است و نوعی رمانس هم بین آنها وجود دارد. این سریال درام و مهیج یکی از تحسین شده ترین سریال های تلویزیونی است و نظر منتقدین را نیز جلب کرده است. همه اینها باعث شده که کلیر دینز برای بازی در هر اپیزود این سریال 250 هزار دلار دریافت کند که در میان بازیگران زن سریال های تلویزیونی جزو بالاترین دستمزدها محسوب می شود.

7. جان هَم، سریال Mad Men

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
شاید جان هم تابحال جایزه های امی یا گلدن گلوب زیادی (او فقط یکبار جایزه گلدن گلوب را برده) به خانه نبرده باشد، ولی لازم به یادآوری نیست که بازی او در نقش دونالد دریپر در سریال "مردان دیوانه" فوق العاده بوده است. این سریال درام که در حال حاضر فصل هفتم و فصل آخر آن از شبکه AMC در حال پخش است، چند سال متوالی جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کرد. نویسنده و خالق این سریال متیو وینر است ولی بدون جان هم چنین سریالی وجود نخواهد داشت. جان هم برای هر اپیزود این سریال 250 هزار دلار دستمزد می گیرد.

6. سایمون بیکر، سریال The Mentalist

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
سریال "ذهن گرا" کم کم به فصل هفتم نزدیک می شود. داستان این سریال در مورد پاتریک جین (با بازی سایمون بیکر) است که از مهارت های ذهنی خود برای کمک به دستگیری مجرمین و اجرای عدالت استفاده می کند. مهمترین دغدغه او پیدا کردن رد جان، قاتل سریالی مسئول قتل همسر و دخترش است. از سال 2012 تابحال بیکر تهیه کننده این سریال شبکه CBS است. او برای هر اپیزود دستمزد شیرین 300 هزار دلاری را به خانه می برد.

5. جیم پارسونز، جانی گالکی و کیلی کوئوکو، The Big Bang Theory

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
در ماه مارس 2014، شبکه CBS این کمدی محبوب را برای سه سال دیگر تمدید کرد و در سال 2016 و 2017 نیز طرفداران این سریال شاهد ده ساله شدن آن خواهند بود. هر هفته این سریال حدوداً 16 تا 20 میلیون بیننده در آمریکا دارد. حتی مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2014 نیز نتوانست تعداد بینندگان این سریال را کم کند. سه بازیگر اصلی این سریال یعنی جانی گالکی در نقش لئونارد، کیلی کوئوکو در نقش پنی و جیم پارسونز در نقش شلدان حالا برای هر اپیزود 325 هزار دلار دستمزد می گیرند. هرچند که ممکن است این دستمزد در فصل های بعدی بالاتر برود. شایعه شده که این بازیگران درخواست دستمزد بالای 1 میلیون دلار برای هر اپیزود داده اند!

4. الن پومپیو و پاتریک دمپسی، سریال Grey’s Anatomy

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
یکی از محبوب ترین زوج های سریال های دست اول تلویزیونی، مردیث گری (با بازی الن پومپیو) و درک شپرد (با بازی پاتریک دمپسی) هستند که بعد از 5 سال از شروع این سریال، بالاخره به هم رسیدند. این سریال درام پزشکی شبکه ABC که به فصل یازدهم نزدیک می شود، با داستان طولانی تیم پزشکی اش – از ماجراهای غرق شدن کشتی و سقوط هواپیما گرفته تا کشتار جمعی، بمب گذاری، رمانس و ... – یکی از طولانی ترین سریال های تلویزیونی بوده است. دو بازیگر اصلی این سریال یعنی پومپیو و دمپسی برای دو فصل دیگر نیز قرارداد بسته اند و برای هر اپیزود این سریال 350 هزار دلار دریافت می کنند.

3. ماریشکا هارگیتای، سریال Law and Order: SVU

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
شبکه NBC در ماه مارس گذشته، سریال درام و جنائی Law and Order: SVU را برای فصل شانزدهم تمدید کرد. ماریشکا هارگیتای، که در فصل اول این سریال در سال 1999، نقش اولیویا بنسون را بازی کرد، قرار است به سریال بازگردد. نقش او در طول این سالها بسیار محبوب شد. بازی قوی او در این سریال طولانی برایش دستمزد شیرین 500 هزار دلار برای هر اپیزود را به ارمغان آورد.

2. مارک هارمون، سریال NCIS

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
از سال 2003 مارک هارمون نقش بازرس گیبز را در سریال درام و جنائی NCIS شبکه CBS بازی می کند. او که برای بقیه همکارانش نقش پدر را دارد، قسم خورده که از آنها و کشورش  محافظت کند. مارک هارمون یکی از تهیه کنندگان این سریال نیز هست. سریال NCIS با بازیگران قوی و خوبش دائماً پربیننده ترین سریال این شبکه بوده و هر هفته حدود 19 میلیون بیننده دارد. مارک هارمون به عنوان بازیگر اصلی این سریال، نه تنها بسیار تحسین شده بلکه برای بازی در هر اپیزود این سریال 525 هزار دلار دستمزد می گیرد.


1. اشتون کوچر و جان کرایر، سریال Two and a Half Men

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بالاترین دستمزد بازیگران

 
وقتی چارلی شین از این کمدی شبکه CBS اخراج شد کسی تعجب نکرد. وقتی وی خود را برگ برنده این سریال معرفی کرد و علناً جلوی مردم آبروریزی کرد، سازنده این سریال، چاک لور، چاره ای نداشت جز اینکه او را از سریال "دو نفر و نصفی" اخراج کند. از آنجائیکه این سریال هنوز موفق بود، لور و شبکه CBS تصمیم گرفتند که یک بازیگر جدید به جای چارلی شین بیاورند. آنها اشتون کوچر را انتخاب کردند که قبلاً در سریال That ‘70s Show خوب بازی کرده بود و شخصیت والدن را معرفی کردند. کوچر از فصل نهم تا دوازدهم سریال بازیگر اصلی بوده است. با آنکه وی فقط چهار فصل در این سریال بوده، ولی برای اپیزود دستمزد 750 هزار دلاری دریافت می کند. در مقابل، همبازی او جان کرایر که در کل دوازده فصل این سریال حضور داشته، دستمزدی معادل 600 هزار دلار می گیرد.
اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------