آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

اینستالوژی رضا صادقی



اخبار فرهنگی - اینستالوژی رضا صادقی

رضا صادقی، خواننده پاپ و اهل بندرعباس برای خیلی ها که اصلا نیازی به معرفی ندارد ولی اگر کسی را پیدا کردید که اسم او را نشنیده یا فراموش کرده کافی است بگویید «مشکی رنگه عشقه...!

مرور اجمالی
 آدرس: rezasadeghi)official
دنبال کننده ها: 194k
دنبال رونده: 78
تصاویر ارسالی: 812
کسب لایک میانگین پست های اخیر: 8.3k
کامنت های دریافتی میانگین پست های اخیر: 220
نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 725,000 صفحه
کامنت تصادفی: بغض ترانمو شکستم، می خوام بگم عاشششششقت هستم...

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا صادقی

 
رضا صادقی، خواننده پاپ و اهل بندرعباس برای خیلی ها که اصلا نیازی به معرفی ندارد ولی اگر کسی را پیدا کردید که اسم او را نشنیده یا فراموش کرده کافی است بگویید «مشکی رنگه عشقه...!»

«مشکی پوش» معروف ما سال 72 برای اولین بار لباس مشکی بر تن کرد و آغاز معروفیت او نیز به ترانه مشکی رنگ عشقه در آلبومی به همین نام برمی گردد.

«مشکی پوش» و عشق «مشکی بازی» در صفحه اینستای آقا رضا «موج» می زند. غیر از خیلی از عکس های سلفی او که با لباس مشکی است و یا اصلا سیاه و سفید گرفته شده است، «مشکی دوستی» او را در فروم و مدل های دیگر هم می توان دید.

به طور مثال او کنسرتی به نام ارتش مشکی Black Army برگزار و عکس هایی از آن را در این صفحه منتشر می کند یا به تازگی فراخوانی زده است به نام Black Star’s برای پیدا کردن استعدادهای خوانندگی تا با آنها برای کار جدیدش همکاری داشته باشد. حتی فروشگاهی که در اینستا معرفی کرده تا مخاطبانش کار خیریه او برای کودکان را خرید آنلاین داشته باشند نیز Black shop نام دارد.

صادقی در بچگی به بیماری مبتلا شده و در قسمت زانوهای پایش مشکلی است که همیشه «عصا» نیاز دارد اما در ایسنا، او سعی نمی کند از این مشکل فرار کند یا حتی آن را پنهان کند. در خیلی از عکس ها عصای او به راحتی دیده می شود و حتی عکسی دارد که در حال بازی فوتبال دستی با همین وضعیت است که روحیه فوق العاده این هنرمند 35 ساله را نشان می دهد.

آقا رضا دو سال پیش ازدواج کرده و حاصل آن هم «تیارا» خانم یکساله است. شاید جالب باشد که بدانید تیارا یکی از پائابت های صفحه آقا رضاست، بی دلیل و با دلیل از هر چندتا عکس، یکی از ژست های جدید او را می توانید در اینستای پدرش ببینتید. البته خودش هم اینستای مستقلی دارد که چندی پیش پدرش در همین صفحه تبلیغش را کرده بود.

حرف آخر هم اینکه... مشکی رنگه عشقه!

اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------