تاکید دوباره وزیر ارشاد: اجماعی در مورد حرمت تک‌خوانی زنان وجود ندارد و اگر مفسده آمیز نبود، اشکالی ندارد



تک‌خوانی زنان ,نظر جنتی در مورد تک‌خوانی زنان

تاکید دوباره وزیر ارشاد: اجماعی در مورد حرمت تک‌خوانی زنان وجود ندارد و اگر مفسده آمیز نبود، اشکالی ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تک‌خوانی زنان گفت: اتفاق نظری و اجماعی در بین مراجع درباره حرمت تک‌خوانی خانم‌ها وجود ندارد؛ از این رو، اگر مفسده‌انگیز نباشد اشکال ندارد.

به گزارش کافه سینما به نقل از فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه هیئت دولت در پاسخ به این سئوال که سخنان شما درباره تک‌خوانی خانم‌ها با واکنش برخی از مراجع روبرو شده است، اظهارداشت: در مورد حرمت تک‌خوانی خانم‌ها اتفاق نظری در بین مراجع نیست، در واقع اگر مفسده انگیز نباشد اشکالی ندارد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره توقیف روزنامه بهار، گفت: من از اینکه روزنامه بهار متوقف شد متاسف شدم، راههای دیگری نیز غیر از توقیف برای اعمال و اجرای قانون وجود دارد.

علی جنتی همچنین با بیان اینکه موسسه سینمایی مقاومت بطور کامل منحل نشده است بلکه اساسنامه آن مشکل دارد، افزود: این موسسه در این اساسنامه، هیئت امنایی برای خود پیش بینی کردند که این هیئت امنا مورد تائید ما نیست.

 وی افزود: در این هیئت امنا باید از شخصیت‌های حقیقی استفاده شود. این موسسه را فقط شورای عالی انقلاب فرهنگی میتواند منحل کند. همچنین اساسنامه این موسسه اشکال دارد که ما آن را به هیئت رسیدگی موسسات فرهنگی و هنری ارجاع داده ایم و باید یک مقام فرادستی اعضای هیئت امنا را مشخص کند.

 جنتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما در یک کنسرت با حضور بانوان حضور داشته‌اید، گفت: من در هیچ کنسرتی که بانوان در آن حضور داشتند شرکت نکرده ام.

 وی در پایان گفت:‌ وزارت ارشاد به دنبال توقیف مطبوعات نیست و ما پیگیر این هستیم که بجز توقیف، راه قانونی دیگری نیز را پیدا کنیم./کافه سینما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------