انتقادهای جلیل فرجاد به دخترش مونا فرجاد!



اخبار,اخبار فرهنگی ,مونا فرجاد

مارال و مونا فرجاد بخاطر جایگاه پدرشان بازیگری را انتخاب کردند و جلیل فرجاد هم از ورودهای فامیلی به سینما دفاع کرد.

شاید وقتی صحبت از چهر‌ه‌های مشهور فرهنگی می‌شود غیر از هنرمند بودن آنها اینکه با چه هنرمندان دیگری نسبت فامیلی یا روابط دوستانه دارند هم برای خیلی‌ها جذاب باشد عده‌ای به این روابط اعتراض دارند و عده‌ای دیگر برعکس این روابط برایشان جذاب است در همین رابطه با خانواده‌های جلیل فرجاد که به همراه دو دخترش در عرصه بازیگری فعال هستند گفتگو کرده‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

فک و فامیل‌دارها در سینما چند پله‌ از بقیه بالاترند!
«جلیل فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون از نوع معرفی شغل خود برای فرزندانش گفت: همیشه از تفاوتهای ماندگاری در این عرصه برایشان گفته‌ام و آنچه بیشتر از همه روی آن تاکید داشته‌ام پرهیز از تکبر و غرور است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مونا فرجاد

 
وی در ادامه افزود: یک بازیگر باید بتواند شهری را با محبوبیت همراه کند و درست و خوب کار کند نه برای تایید دیگران و رضایت گروهی خاص بلکه برای هنر خودش.

فرجاد درباره حضور فرزندانش در این عرصه بیان کرد: در ابتدا چون مشکلات و سختی‌های این را می‌دانستم علاقمند به ورود دختران نبودم زیرا اگر واقعا دنبال کسب درآمد بالا و یا امنیت شغلی و ... باشید بازیگری گزینه مناسبی نیست اما با دیدن اشتیاق دخترانم تصمیم نهایی را به عهده خود آنها گذاشتم.

وی همچنین تصریح کرد: کسانی که والدین یا اعضایی از خانواده‌شان زودتر وارد تلویزیون شده‌اند چند پله از سایر افراد ناشناخته بالاتر هستند.

جلیل فرجاد این روزها با تئاتر "کابوس شب نیمه آذر" در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود که کارگردانی آن را علی کشوری برعهده دارد و از جمله بازیگران آن می‌توان بهرام ابراهیمی الهام چرخنده پویا امینی و ... اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مونا فرجاد

 
* وقتی نقشی را به خاطر پول قبول کردم پدرم از من انتقاد کرد
«مارال فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون از تاثیر حضور در یک خانواده هنری در ورودش به این عرصه گفت: معمولا کسی که در خانواده بازاری یا کارمندی و یا ... بزرگ شده زمینه شغلی آینده‌اش هم می‌تواند در آن عرصه باشد من هم در خانواده‌ای بزرگ شدم که هنر برایش ارزشمند بود و به طبع راه پدر را ادامه دادم.

وی از جذابیت شغل پدری گفت: وقتی پدرم را تئاتر و سریالهای مختلف با گریم‌های متفاوت می‌دیدم و هر بار تماشا می‌کردم که در او در قالب شخصیت‌های گوناگون رفته این را به بازی‌های دوران کودکیم وارد می‌کردم و همین تنوع برایم جذاب بود و البته جنبه شهرت و برخوردهای مردمی هم با پدرم بی‌تاثیر نبوده است.

مارال در مورد انتقادهای پدرش به خود عنوان کرد: به خاطر برخی از کارهایم که به خاطر دوستی یا جنبه مالی انجام دادم به من انتقاداتی داشته و در کنار آن راهنمایی‌های مثبتی هم داشته‌اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مونا فرجاد

 
مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگری تصریح کرد: سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم.

متاسفانه بازیگرانی که در یک ژانر شناخته می‌شوند کمتر پیشنهاد حضور در عرصه‌های دیگر را دارند و کارگردان ها این ریسک را نمی‌کنند.

* گاهی به دلیل دختر جلیل فرجاد بودن به من پیشنهاد بازی داده‌اند
«مونا فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون از تاثیر نقش خانواده برای حضور خود در عرصه بازیگری گفت: اگر پدرم در این عرصه نبود به طبع شاید رغبت زیادی برای ورود به بازیگری نداشتم و علاقه من شاید ریشه در این امر دارد.

وی همچنین اضافه کرد: گاهی به خاطر دختر جلیل فرجاد بودن به من پیشنهاد بازیگری می‌دهند و گاهی همین دلیل مرا نمی‌پذیرند.

مونا فرجاد تندترین انتقاد خانوادگی را از سمت خواهرش دانست و گفت: مارال گاهی از لحن و بیان من ایرادات جدی می‌گیرد که چرا محکم صحبت می‌کنم.

وی راجع به علایقش برای تجربه نقشهای متفاوت از جمله طنز بیان داشت: طنز توانایی می‌خواهد و من این ریسک را هنوز نکردم ولی در نهایت هیچ وقت برای پذیرش یا رد کاری ازطرف خانواده تحت فشار نبوده‌ام در تصمیم همیشه ازاد هستم.
اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------