زمان پخش سری جدید کلاه قرمزی



با تأیید روابط عمومی شبکه دو، مشخص شد سازندگان مجموعه کلاه قرمزی، ویژه برنامه نوروزی جدید خود را این بار بدون هرگونه حاشیه پردازی و اختلاف نظر خواهند ساخت، اما زمان پخش آن دچار تغییراتی شده است.

در حالی که تا چندی پیش ساخت سری جدید کلاه قرمزی در هاله‌ای از ابهام و تردید بود، گویا پیش تولید این مجموعه اخیراً در سکوت خبری آغاز شده است و قطعاً در ایام نوروز 94 پخش خواهد شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مجموعه کلاه قرمزی

 
ضبط مجموعه از هفته آینده آغاز خواهد شد. در خبر روابط عمومی شبکه دو آمده است: «عروسک‌گردان‌ها و صداپیشه‌های «کلاه قرمزی» در آرامشی حرفه‌ای مشغول تمرین نهایی هستند و به زودی ضبط این مجموعه تلویزیونی آغاز می‌شود.

 

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» در ۲۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال ۹۴ تولید می‌شود. مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب که بیش از ۲۰ سال است در اعیاد و مناسبتهای خاص میهمان خانواده‌های ایرانی می شود، نوروز ۹۴ نیز روی آنتن شبکه دو می رود. کلاه قرمزی یکی از محبوب‌ترین عروسکهای چند نسل مخاطبان است که هر سال با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند».


از فحوای جملات این خبر نیز می‌توان دریافت مدیران شبکه به توافق دو جانبه رضایت بخشی درباره تولید مجموعه با سازندگان رسیده‌اند و بینندگان می‌توانند امیدوار باشند امسال دغدغه‌ها و نگرانی‌های سالهای قبل مبنی بر نرسیدن یا تولید نشدن این مجموعه را نخواهند داشت.


اما نکته جالب درباره کلاه قرمزی سال 94 آن است که به جای آغاز نوروز، از ششم فروردین روی آنتن خواهد رفت. این تمهید به خاطر آن اندیشیده شده که نوروز امسال همزمان با ایام فاطمیه است. البته چون کلاه قرمزی در 22 قسمت تولید خواهد شد، از ششم فروردین آغاز می‌شود و تا 21 فروردین ادامه خواهد داشت. این در حالی است که سازندگان کلاه قرمزی هفت قسمت از برنامه را نیز ویژه پخش در اعیاد مذهبی خواهند ساخت که در طول سال روی آنتن خواهد رفت.


این مجموعه به کارگردانی ایرج طهماسب تولید می‌شود و او به همراه حمید جبلی نویسندگی آنرا نیز بر عهده دارد. تهیه کنندگی این مجموعه را نیز حمید مدرسی برعهده دارد.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------