زنان هالیوودی و معشوقه های جوان تر از خودشان



هنگامی که صحبت از عشق و عاشقی می شود، برخی افراد مانند ستاره های هالیوود، سن را نادیده می گیرند و با مردهای کوچک تر از خودشان ارتباط عاطفی بر قرار می کنند.

ما در اینجا نام تعدادی از این ستاره های هالیوود و معشوقه های جوان تر از خودشان را برایتان آورده ایم.

1.    ساندرا بولاک - Sandra Bullock

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
شاید ندانید اما ساندرا بولاک بیشتر مواقع با مردان جوان تر از خودش ارتباط دارد طوری که جوان ترین عشق زندگی او، رایان گاسلینگ، 16 سال از خودش کوچک تر بود. این بازیگر برنده جایزه اسکار، پس از طلاق از همسرش جسی جیمز که تنها 5 سال از او کوچک تر بود، با رایان رینولدز، با اختلاف سنی 10 سال، آشنا شد. با توجه به رفتار، دید مثبت و انرژی وافر ساندرا بولاک نسبت به زندگی، جای تعجبی ندارد که او با افرادی جوان تر از خود قرار ملاقات بگذارد. او در این باره به نظرات دیگران نیز توجهی نمی کند و اعتقاد دارد که نباید روابط عاطفی را فدای سن و سال کرد.

2.    کامرون دیاز- Cameron Diaz

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
او قبل از ملاقات اش در سال 2003 با جاستین تیمبرلیک که 9 سال از خودش کوچک تر بود، به مردان جوان تر از خود تمایلی نداشت. آنها به مدت 4 سال در کنار هم بودند تا این که کامرون دیاز به این نتیجه رسید که اختلاف سن آنها فشار زیادی بر وی وارد کرده است. او می گوید: «این اولین باری نیست که دو نفر به خاطر عشق، نه اختلاف سنی، به هم جذب می شوند.» اگر چه او تصمیم گرفت که دیگر با مردی جوان تر از خود ملاقات نکند اما در نهایت با  بنجی مادن خواننده ۳۵ ساله ازدواج کرد.

3.    جنیفر آنیستون- Jennifer Aniston

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
این بازیگر که علاقه خاصی به ملاقات با مردان کوچک تر از خود دارد، اکنون با جاستین ثرو که 2 سال از او کوچک تر است، نامزد شده است. کوچک ترین معشوقه او جان مایر، 9 سال از خودش جوان تر بود. جنیفر آنیستون رابطه خود با جان مایر در سال 2008 آغاز کرد اما در سال 2009 به دلیل اختلاف سنی از او جدا شد. جان مایر گفت: «من نمی توانستم این حقیقت را که 9 سال از کوچک تر هستم تغییر دهم، به همین دلیل از هم جدا شدیم.»

4.    نیکول شرزینگر- Scherzinger

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود


این مجری برنامه تلویزیونی «X Factor» برای قرار ملاقات های خود با مردان، به سن آنها توجهی ندارد. زمانی که او با راننده فرمول یک لوئیز همیلتون، که 6 سال از خودش کوچک تر بود، در سال 2008 آشنا شد، دریافت که اختلاف سنی نمی تواند مانعی بر سر راه آشنایی افراد با یکدیگر شود. او در این باره چنین می گوید: «من هیچ وقت فکر نمی کنم که لوئیز از من کوچیک تر است زیرا آنچه برای من اهمیت دارد احساسات است. حتی گاهی فکر می کنم که او از من بزرگ تر است.» 

5.    پاریس هیلتون- Paris Hilton

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
او پس از ملاقات ریور ویپری، مدل اسپانیایی که 11 سال از او کوچک تر بود، اعتراف کرد که می خواهد با مردی کوچک تر از خودش تشکیل خانواده دهد. او می گوید: «به نظر من با عشق است که یک خانواده شکل می گیرد، نه سن. من واقعا خوشبختم که او را ملاقات کردم. او با من مانند یک پرنسس رفتار می کند.»

6.    دمی مور- Demi Moore

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
او در سال 2003 با اشتون کوچر که 15 سال از او جوان تر بود، آشنا شد. آنها در سال 2005 با هم ازدواج و به مدت 5 سال با هم زندگی کردند. اما این تمام ماجرا نیست. دمی مور همچنان مردان جوان تر از خودش را به عنوان معشوقه انتخاب می کند.

7.    ماریا کری- Mariah Carey

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود


ماریا کری نیز مانند خیلی های دیگر مردان جوان تر از خود را انتخاب می کند. پس از جدا شدن از همسرش تامی موتولا، او ارتباط خود را با مردان کوچک تر از خود از جمله درک جتر و نیک کانن آغاز کرد. او با نیک کنن تنها پس از 6 هفته آشنایی ازدواج کرد. بسیاری معتقدند که به دلیل 11 سال اختلاف سنی، رابطه آنها دوام نخواهد داشت و متاسفانه این تصور به واقعیت پیوست و آنها در سال 2014، پس از 6 سال زندگی از هم جدا شدند.

8.    جنیفر لوپز- Jennifer Lopez

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
از آنجا که جنیفر لوپز تا به حال با مردی جوان تر از خود قرار ملاقات نگذاشت، ازدواج وی با کاسپر که 18 سال از او کوچک تر بود، موجب تعجب همگان شد. او می گوید: «من به دنبال فردی جوان تر از خود نبودم اما زمانی که کاسپر به من علاقه نشان داد، همه چیز تغییر کرد.»

9.    مدونا- Madonna

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های هالیوود

 
این خواننده مشهور پاپ همیشه تابوها را شکسته است. او ادعا می کند که پس از 30 سال تجربه در زمینه خوانندگی، حال این حق را دارد که کارهای مورد علاقه خود را هر چند عجیب، انجام دهد. او با مردان کوچک تر از خود ارتباط برقرار می کند و از حرف های مردم هم ترسی به دل راه نمی دهد. او در مصاحبه ای می گوید: «من زن تنهایی هستم که 4 فرزند دارم. بنابراین باید خودم را با دنیای بیرون هماهنگ کنم. مردان بزرگ تر از من خیلی ماجراجو و فعال نیستند به همین دلیل جوان تر را بیشتر می پسندم.» این را بگوییم که همسر قبلی او گای ریچی 10 سال از او جوان تر بود.

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------