آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

ميمونها سينماهاي آمريكاي شمالي را تسخير كردند +تصاوير و جدول



اخبارفرهنگی - ميمونها سينماهاي آمريكاي شمالي را تسخير كردند +تصاوير و جدول

درام اكشن و تخيلي «طلوع سياره ميمون ها» در اولين هفته اكران با 73 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

درام اكشن و تخيلي «طلوع سياره ميمون ها» (Dawn of the Planet of the Apes ) درحالي اكران خود را از 11 جولاي در 3976 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده است كه در اولين هفته اكران با 73 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد «طلوع سياره ميمون ها» فيلمي به كارگرداني «مت ريوز» است و «مارك بامبك»، «ريك جافا»، «اندي سركيس»،‌ «گري اولدمن» و «كري راسل» بازيگران اين فيلم هستند. در اين قسمت از سياره ميمونها پس از نابودي ويروس منتشرشده،‌ سزار به رهبري گروهي ازميمونها در آمده و با تهيه ارتشي سعي در از بين بردن نسل باقي مانده انسانها مي كند ولي....

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

اكشن تخيلي و ماجراجويانه ترانسفورمرها4  (Transformers: Age of Extinction)در حالي اكران خود را از  27 ژوئن آغاز كرده كه در سومين هفته اكران با 136 ميليون و500 هزار دلار  در رتبه دوم پرفروشترين فيلم سينماهاي آمريكاي شمالي قرار گرفت. مارك والبرگ بازيگر نقش اول اين قسمت است. در اين فيلم نقش پدري مجرد و مخترعي به نام «فلين وينسنت» را ايفا مي كند كه رابطه او با دخترش جريان اصلي داستان را تشكيل خواهد داد. «والبرگ» چندي قبل گفته بود كه بازي در «ترانسفورمرها 4» مهمترين تجربه زندگي حرفه اي خواهد بود. «ترانسفورمرها : عصر انقراض» فيلمي به كارگرداني «مايكل بي» است و «جك رينور»، «نيكلا پلتز»، «استنلي توچي»، «كلسي گرامر»، «سوفيا مايلز» و «تي جي ميلر» بازيگران ديگر اين فيلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در سه هفته اكران به 209 ميليون دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

كمدي «تامي» (Tammy) در حالي اكران خودرا از 2 جولاي 2014 در 3465 سينما آغاز كرده كه در دومين هفته اكران با 21 ميليون و200 هزاردلار عنوان سومين فيلم پرفروش هفته را ازآن خود كرده است . «تامي» فيلمي به كارگرداني«بن فالكون» است و مليسا كارتي را درنقش اصلي دارد. داستان فيلم ماجراي زني است كه پس از اخراج از كارش متوجه خيانت همسرش شده و به همراه مادربزرگ دائم الخمرش به جاده ميزند.« سوزان ساراندون» و «كتي بيتس» ديگر بازيگران اين فيلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 57 ميليون و 400 هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

اکشن کمدی و جنایی خیابان جامپ شماره 22 (22 Jump Street) در حالی اکران خود را از 13 ژوئن آغاز کرده که در هفته پنجم اکران با 6 میلیون و 700 هزار دلار عنوان چهارمين فيلم  پرفروش این هفته سینماهای امریکای شمالی را از آن خود کرده است. خیابان جامپ شماره 22 فیلمی به کاگردانی فیل لورد و کریستوفر میلر است که در 3324 سینمای آمریکای شمالی اکران شده و ماجرای دو مامور مبارزه با مواد مخدر است که در قالب دانش آموز به دبیرستانی وارد می شود تا به یکی از دلالان مواد محدر در دبیرستانها دست یابند. چنینگ تیتوم، جونا هیل و ایس کیوب بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در پنج هفته اكران به 172 ميليون دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم 2 (How to Train Your Dragon 2) اکران خود را در 3297 سینما آمریکای شمالی آغاز کرده و در پنجمين هفته اکران با 5 میلیون و 900 هزار دلار در رتبه پنجم پرفروشترین فیلمهای این هفته قرار گرفته است. در این قسمت از انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم، هیکاپ و بی دندان به غاری یخی وارد می شوند که گونه های وحشی اژدها در آنجا یافت می شوند گه توسط زنی راهبری می شوند. دین دبوآ کارگردانی و نویسندگی این فسمت را برعهده دارد. جی باروشل، کیت بلانشت، و جرارد باتلر از صداپیشگان ین انیمیشن هستند. مجموع فروش اين فيلم در پنج هفته اكران به 152 ميليون دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

فيلمهاي پايين تا اكو، «ارسال شده از شيطان»،‌خبيث،‌ شروع دوباره و پسران جرسي به ترتيب در رتبه هاي ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار,اخبارفرهنگی,سينماهاي آمريكاي شمالي

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------