ورنر هرتسوک با فیلم انیمیشن بونگ جون هو به اعماق دریا می‌رود



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
ورنرهرتسوک کارگردان آلمانی در فیلم انیمیشن جدید «بونگ جون هو» صداپیشگی خواهد کرد.

به گزارش صبا، ورنر هرتسوک در فیلم انیمیشن بدون عنوان «بونگ جون هو» صداپیشگی می‌کند. بونگ تا چند ماه آینده فیلم علمی-تخیلی «میکی ۱۷» (Mickey ۱۷) با بازی رابرت پتینسون را در سالن‌های سینما خواهد داشت اما آماده می‌شود تا یک فیلم انیمیشن بلند کارگردانی کند.

 

ورایتی گزارش داده است که انیمیشن این فیلم با دست طراحی خواهد شد و داستانی در اعماق دریا روایت خواهد کرد. علاوه بر این کارگردان آلمانی صدای منحصر به فردش را در این پروژه برای خلق یک شخصیت به کار می‌گیرد. هرتسوک سابقه بازیگری در سریال «مندلوری» دیزنی+ و صداپیشگی در سریال‌های «سیمپسون‌ها» و «ریک و مورتی» را دارد.

 

در دوبله انگلیسی فیلم انیمه جدید هایائو میازاکی با عنوان «پسر و مرغ ماهی‌خوار» که برنده اسکار شد بعضی از ستارگان هالیوود از جمله پتینسون و «فلورنس پیو» صداپیشگی کرده بودند. بونگ پس از انتخاب هرتسوک ممکن است همین راه را در پیش بگیرد و با چند ستاره هالیوودی همکاری کند.

 

فیلم جدید کارگردان «اوکجا» و «برف‌شکاف» بر اساس کتاب «ژرفا: مخلوقات اعجاب‌انگیز اعماق دریا» نوشته کلر نوویان فرانسوی اقتباس خواهد شد. در خلاصه داستان کتاب «ژرفا» آمده است که خواننده «به تاریک‌ترین قلمروهای اقیانوس» سفر خواهد کرد و با «مسحورکننده‌ترین مخلوقات» آشنا خواهد شد. بونگ پیش‌تر گفته بود این فیلم در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ آماده پخش خواهد شد.

 

اسکرین دیلی دو سال پیش گزارش داده بود: «بونگ از سال ۲۰۱۸ بر روی این پروژه انیمیشن کار می‌کند و نگارش فیلمنامه آن را در ماه ژانویه به پایان رسانده است. او در حال نگارش فیلمنامه یک فیلم انگلیسی-زبان لایو-اکشن به عنوان فیلم بعدی خود است، و این انیمیشن کره‌ای پس از آن ساخته خواهد شد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------