«سواری با هم»همچنان پرفروشترین فیلم سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی,پرفروشترین فیلم سینماها

اخبارفرهنگی - «سواری با هم»همچنان پرفروشترین فیلم سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر

كمدي و اكشن «سواري با هم» (Ride along)با فروش 21 ميليون و 200 هزار دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد.

كمدي و اكشن «سواري با هم» (Ride along) در حالي اكران خود را از 17 ژانويه 2014 آغاز كرده كه در دومین هفته اکران با فروش 21 ميليون و 200 هزار دلار همچنان عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود دارد.«سواري با هم» فيلمي به كارگرداني «تيم استوري» است و داستان آن درباره يك مأمور ويژه اي است كه خيلي سريع و بي پرده صحبت مي كند و با همكاري داماد خانوادگي «جيم» سفري را به آتلانتا براي برگزاري مراسم ازدواج خواهرش آغاز مي كنند. «آيس كيوب» ،«كوين هارت» و «تيكا سامپتر» بازيگران اصلي اين فيلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران در 2663 سینمای آمریکای شمالی به 75 میلیون و 400 هزار دلار رسیده است.

 

اکشن شرح حال گونه بازمانده تنها (Lone Survivor) از 10 ژانویه اکران خود را در بیش از2900 سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در سومین هفته اکران با 12 میلیون و 600 هزار دلار عنوان دومين فيلم پرفروش هفته را از آن خود کرد. بازمانده تنها فیلمی به کارگردانی پیتر برگ است که بر اساس فیلمنامه ای مشترک به قلم خودش و مارکوس لوترل نوشته شده است. فیلم با بازی مارک والبرگ، تایلور کیش، و امیل هیرش اقتباسی از ماموریت ناموفق 28 ژوئن 2005 تحت عنوان عملیات بالهای سرخ است و داستان تیم 10 نفره seal برای شکار یکی از سران طالبان به نام احمد شهد است. مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 93 ميليون و 600 هزار دلار رسيده است

اخبار,اخبارفرهنگی,پرفروشترین فیلم سینماها

انيميشن «شغل آجيلي» (The Nut Job) نيز از 17 ژانويه در بيش از 3400 سينماي آمريكاي شمالي اكران خود را آغاز كرده و در دومين هفته اكران با 12 ميليون و 300هزار دلار در جايگاه سوم پرفروشترين فيلمهاي اين هفته قرار گرفت. «شغل آجيلي» انيميشني به كارگرداني «پيتر لپه نيوتين» است و درباره سنجابي است كه از پارك محل زندگي خود اخراج شده ومجبور به حفاظت از شهر مي شود و در نهايت با دستبرد به يك مغازه آجيل فروشي موفق به نجات دوستان خودش مي شود. «ويل آرنت» ، «برندان فراسر» و «ليام نيسون» از صداپيشگان اصلي اين انيميشن هستند. مجموع فروش این انیمیشن در دو هفته اکران به 40 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.

 

انيميشن سه بعدي فروزن (Frozen)(يخ زده) در دهمین هفته اكران در بیش از 2 هزار و 900 سینما با 9 ميليون دلار رتبه چهارم جدول را در اختيار دارد و همچنان در فهرست 5 فیلم پرفروش هفته است. «فروزن» اكران خود را به كارگرداني «كريس باك» و «جنيفر لي» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است. داستان فيلم درباره دختري به نام «آنا» است كه به همراه يك ماجراجو و آدم برفي سعي در پيدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلي يخبندان ابدي و سلطه بر سرزمين يخ زده است. كريستن بل ، جاش گاد و ايدنيا منزل گويندگان اصلي اين انيميشن هستند. مجموع فروش این فیلم در هشت هفته اکران به 347 میلیون و 800 هزار دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,پرفروشترین فیلم سینماها

درام اكشن و پرهيجان «جك رايان»(Jack Ryan: Shadow Recruit) از 17 ژانويه در 3387 سينماي آمريكاي شمالي اكران مي شود. اين فيلم در دومين هفته اكران موفق به فروش 8 ميليون و 800 هزار دلار شد و نام خود را در جايگاه پنجم جدول حفظ كرد. «جك رايان : تعقيب سايه» فيلمي به كارگرداني «كنيث برانا» است و درباره جك رايان يك آناليست سيا است كه از توطئه روسها در سقوط اقتصاد آمريكا با يك حمله تروريستي پرده بر مي دارد . «كريس پاين» ، «كوين كاستنر» و «كايرا نايتلي» بازيگران اصلي اين فيلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 30 میلیون و 200 هزار دلار رسیده است.

فيلمهاي «من فرانکشتاین» 8 میلیون و 300 هزار دلار
«زد و بند  آمريكايي» 7 ميليون و 100 هزار دلار
«آگوست» 5 ميليون دلار
«گرگ وال استريت» 5 ميليون دلار
«وظيفه شيطان» 2ميليون و 800 هزار دلار
در رتبه هاي ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------