آموزشگاه موسیقی سلمان کردار : یادگیری پیشرفته + مدرک معتبر



آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

 

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار با داشتن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، ارائه دهنده مدرک بین المللی هنرهای نمایشی از این سازمان برای رشته های نوازندگی سازهای ایرانی و جهانی، مربی گری موسیقی کودک، میکس و مسترینگ و برگزار کننده دوره های مختلف از مبتدی تا تربیت مدرس می باشد.

 

چرا آموزشگاه موسیقی سلمان کردار؟

برگزاری کنسرت های هنرجویی

اجرا و ارائه آنچه در اتاق خود تمرین کرده اید در حضور دیگران شما را به یک هنرمند واقعی تبدیل میکند که ما با برگزاری تمرین های گروهی و کنسرت های هنرجویی این فرصت دیده شدن و تجربه کردن را در اختیار هنرجویان مستعد قرار میدهیم.

 

پرورش آرتیست

وقتی صحبت از هنر میشود بحث "پرفورمنس" و یا همان "کارایی و ارائه" نقش پر رنگی را در کامل کردن اثر ایفا میکند. موسیقیدانی که توانایی ارائه کردن آنچه تمرین کرده است را نداشته باشد به سختی در دسته هنرمندان قرار میگیرد!

 

پس علاوه بر تکنیک های نوازندگی ، شیوه ارائه آنچه در چنته دارید از ملزومات کامل شدن اجرای شما خواهد بود که اساتید ما با انتقال دانایی و تجارب خود شما را تا رسیدن به یک اجرای بی نقص همراهی خواهند کرد.

 

اساتید با تجربه

بعد از معیار های مرتبط با شخص هنرجو، مهم ترین عامل پیشرفت در یادگیری، داشتن یک استاد خوب است.

یک استاد موسیقی خوب باید علاوه بر داشتن مهارت های نوازندگی، بر تئوری موسیقی نیز تسلط کامل داشته باشد و توانایی انتقال این دانش و تجربه نیز در این مسیر حرف زیادی برای گفتن دارد.

 

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

 

دریافت مدرک معتبر موسیقی

سازمان فنی و حرفه ای کشور به جهت وابسه بودن به سازمان ILO جهانی در 187 کشور جهان معتبر می باشد که شما میتوانید در پایان دوره آموزشی خود پس از شرکت در دو مرحله آزمون تئوری و عملی این مدرک را دریافت کنید و آموزش خود را هدفمند پیش بگیرید.

 

در ادامه شما را با دوره های تخصصی آموزشگاه موسیقی سلمان کردار آشنا خواهیم کرد.

 

وکال (سلفژ و صداسازی)

تنها وقتی فراگیری تکنیک‌های خوانندگی منجر به اتفاق مناسبی برای صدای ما می‌شود، که بتوانیم با تنفس درست و طبیعی، بدون هیچ گونه گرفتگی و استرس، در محدوده ی صدای خود که به شناخت آن رسیده ایم، بخوانیم.

این مفهوم پایه برای صداسازی است، تولید صدایی که منحصرا صدای ماست.

 

آموزش آواز از تمرینات تنفسی آغاز می‌شود و با یادگیری، کنترل حجم هوا و دیافراگم، خواندن با جای درستی از حنجره و انواع تکنیک های خوانندگی مانند ویبره، فالس کورد و ... ادامه میابد.

 

تارهای صوتی بسیار ظریف و حساس هستند و هرگونه اشتباهی در روند آموزش آواز می تواند صدمات جبران ناپذیری برای صدای ما بوجود آورد! تارهای صوتی مانند سیم های گیتار نیستند که در صورتی که خراب شوند بشود آنها را تعویض کرد پس آواز را اصولی بیاموزید.

 

آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

 

یادگیری و آموزش گیتار

در آموزشگاه موسیقی سلمان کردار انواع گیتار های کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و بیس در سبک های راک، متال، جز، بلوز، کلاسیک و پاپ در سطوح مقدماتی تا پیشرفته تدریس میشود.

 

در این دوره های آموزشی شما با انواع تکنیک های نوازندگی همراه با تئوری موسیقی کاربردی آشنا خواهید شد که این مسیر منجر به کاور ترک های دلخواه هنرجو و نهایتا ساخت قطعه اورجینال میشود.

 

آموزش پیانو

هنرجویان پیش از شروع دوره آموزشی در جلسه معارفه ارزیابی خواهند شد و استاد بر اساس ارزیابی های انجام شده، با در نظر گرفتن اهداف، سطح مهارت و سبک موسیقی مورد علاقه هنرجو، یک برنامه آموزشی متناسب طراحی می کند؛ برنامه آموزشی شامل طیف وسیعی از نکات عملی و تئوری از جمله نت های موسیقی، آکوردها، هارمونی، دشیفر، شناخت ریتم و شناخت گام ها ، مهارت های بداهه نوازی و اجرا خواهد بود.

 

آموزش هنگدرام

آموزش هنگدرام توسط مدرس باید به شکلی باشد که هنرجو امکان رسیدن به سطحی از خلاقیت در ریتم را داشته باشد یعنی بتواند از هر ریتم الگوها، فرم ها و فیگورهای متفاوتی را با خلاقیت خودش اجرا کند. به عبارتی توجه و پرورش خلاقیت هنرجو همراه با یادگیری ریتم و تکنیک‌های نوازندگی بخشی از برنامه آموزشی ماست.

 

یکی از بزرگ ترین ضعف ها در شیوه های آموزشی ساز هنگ درام بی توجهی به تئوری موسیقی پایه میباشد اما پرورش هنرجویان با سواد از اهداف اصلی آکادمی ما میباشد.

 

یادگیری درامز

در دوره های مقدماتی تا پیشرفته آموزش درامز شما بر موارد زیر تسلط خواهید یافت:

- Sticking

- Timing

- Coordination

- Technique

- کار با مترونوم

- تئوری موسیقی

- هم نوازی و گروه نوازی به همراه قطعه و نوازندگان

 

یادگیری میکس و مستر

در این دوره ابتدا با یادگیری مفاهیم پایه و پیشرفته دنیای صدای دیجیتال کار خود را آغاز کرده و با فضایDAW های مختلف و طریقه ساخت پروژه در فضای این نرم افزار ها و یادگیری اینکه چه وقت با چه فرمتی خروجی بگیریم آشنا میشویم.

 

کار خود را با بالانس کردن فرکانس ها، استفاده از انواع کمپرسور ها و افکت های مختلف برای Sound Design ادامه میدهیم و رفتار و عملکرد wave ها را در استفاده از plug-in های مختلف بررسی میکنیم و در انتها مسترینگ را میاموزیم تا نهایتا به مناسب ترین Loudness برسیم.

 

ورود به وبسایت آموزشگاه موسیقی سلمان کردار (salmankerdar.com)

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024