آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

فاطمه گودرزي بزودي با «جاده چالوس» روي آنتن



اخبار,اخبارفرهنگی,فاطمه گودرزي

اخبارفرهنگی - فاطمه گودرزي بزودي با «جاده چالوس» روي آنتن

گودرزي اواخر آبان همراه با «جاده چالوس» به شبکه دو مي آيد.

او که از اسفند سال گذشته جلوي دوربين «جاده چالوس» حاضر شده با توجه به فعاليت کاري اين روزهايش گفت: سريال «جاده چالوس» که از اسفند سال گذشته کليد خورده و تصويربرداري اش تا چند هفته ديگر ادامه دارد قرار است اواخر آبان ماه روي آنتن شبکه دو برود.


داستان اين سريال راجع به خانواده اي است که دچار مشکلات اقتصادي شده اند و مي خواهند هر طور که شده خودشان از پس کارها بر بيايند. او ادامه داد: يک پروژه سينمايي که قربان محمد پور کارگرداني آن را به عهده داشته از کارهاي آماده اکرانم است. اين فيلم مشکلات جامعه را به شکل طنز مطرح کرده و طي آخرين خبرها اواخر آبان اکران مي شود.


گودرزي با توجه به قراردادهاي جديدش در اين روزها توضيح داد: امسال واقعاً برايم خيلي عجيب است؛ چون آنقدر فيلم و سريال پيشنهاد شده داشتم که نميدانم در جلوي دوربين کدام يک از پروژه ها حاضر شوم اما اين روزها در حال خواندن بيشتر فيلمنامه ها هستم تا بزودي بر سريک کار ديگر بروم.


اين بازيگر نظرش را در مورد کيفيت پروژه هاي سينمايي و تلويزيوني گفت: همه کارها از کيفيت خوبي برخوردار نيست و وقتي به تعداد پروژه ها اهميت مي دهند باعث مي شود که کيفيت ها افت زيادي پيدا کند و روز به روز ريزش مخاطبان بيشتر مي شود. همچنين در وضعيت دستمزدهايمان هم هيچ تغييري در اين چندسال اخير ايجاد نشده و با اين حال عده اي از تهيه کنندگان شرايط ما را درک نمي کنند و منصف نيستند. همه مي خواهند با بودجه کم پروژه شان را کليد بزنند آن هم از نوع پرمخاطب بودنش. اميدوارم هرچه زودتر اين اوضاع اتمام يابد تا بتوانيم با خيال راحت جلوي دوربين برويم.


گودرزي در سريال هايي چون «فاصله ها»، «ترانه مادري»، «دردسر والدين»، «آپارتمان» و... بازي کرده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,فاطمه گودرزي

اخبارفرهنگی - بانی فیلم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------