سينماها در تار «عنكبوتي» تنيده شدند +تصاوير و جدول



اخبارفرهنگی - سينماها در تار «عنكبوتي» تنيده شدند +تصاوير و جدول

اكشن فانتزي و ماجراجويانه"مرد عنكبوتي شگفت انگيز2" در اولين هفته نمايش موفق شد با 92 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته گيشه را از آن خود كند.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

اكشن فانتزي و ماجراجويانه"مرد عنكبوتي شگفت انگيز2" در حالي اكران خود را از دوم مي در 4324 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده كه در اولين هفته نمايش موفق شد با 92 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته گيشه را از آن خود كند."مرد عنكبوتي شگفت انگيز2" جديدترين محصول سوني است و با اين فروش عنوان اولين فيلم پرفروش تابستان 2014 را در اولين هفته اكران بدست آورد. در اين قسمت از "مردعنكبوتي شگفت انگيز" شاهد رويارويي عنكبوتي با ضد قهرمانان قدرتمندي خواهيم بود كه مستقيما بر زندگي او تاثير مي گذارند. "مارك وب" كارگرداني اين فيلم را بر اساس فيلمنامه " الكس كورتزمان" و" روبرتو اورچي" برعهده دارد.اندرو گارفيلد، جيمي فاكس، اما استون، وين ديهان و " فيليسيتي جونز" بازيگران اصلي اين فيلم هستند. "مرد عنكبوتي شگفت انگيز2" از دو هفته قبل در برخي از كشورهاي جهان به نمايش درآمده و به مجموع فروش 360 ميليون دلاري رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

کمدی رومانتیک زن دیگر(The Other woman) از 25 آوریل اکران خود را در بیش از  4 هزار سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده است و در دومین هفته اکران با 14 میلیون و 200 هزار دلار موفق شد عنوان دومين فيلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کند. این کمدی با بازی کامرون دیاز، کیت آپتون، و لسلی مان ماجرای سه زن است که توسط یک مرد عاشق پیشه فریب می خورند. نیک کازاوتس کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 47 ميلييون و 300هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

درام بهشت واقعي است ( Heaven Is for Real) به كارگرداني راندال والاس در سومين هفته اكران با 8 ميليون و 700 هزار دلار در جايگاه سوم پرفروش ترين فيلمهاي اين هفته سينماههاي آمريكاي شمالي قرار گرفت .اين درام خانواگي اكه از 16 آوريل در 2417 سينماي آمريكاي شمالي اكران مي شود، داستان پدر و فرزندي در يك شهر كوچك است كه در ازاي جان فرزندش بايد يكي از سخت ترين آزمايشات زندگي را پس دهد. كريگ كينر، كلي ريلي، توماس هيدن چرچ از بازيگران اصلي اين فيلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در سه هفته اكران به 65 ميلييون و 600هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

«كاپيتان آمريكايي : سرباز زمستان» در پنجمین هفته اکران عنوان چهارمین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. «كاپيتان آمريكايي : سرباز زمستان» در حالي اكران خود را از 4 آوريل در بيش از 3 هزار و 800 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده كه در پنجمين هفته اكران با 7 ميليون و 800 هزار دلار در رتبه چهارمین فیلم پرفروش هفته قرار گرفت. «كاپيتان آمريكايي : سرباز زمستان» فيلمي با بازي «كريس اوانز»، «اسكارلت جوهانسون» و «سباستين استان» است. در اين قسمت «كاپيتان آمريكايي» به همراه «ناتاشا رومانوف» گروه شيلد را براي نابودي يك تروريست روسي به نام «باكي بارنز» همراهي مي كند. مجموع فروش اين فيلم در پنج هفته اكران به 237 ميلييون و 100 هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

انيميشن كمدي و ماجراجويانه «ريو 2» (Rio2) در چهارمين هفته  اكران در بيش از 3975 سينماي آمريكاي شمالي با 7 ميليون  و 600 هزار دلار عنوان چهارمين فيلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. «ريو 2» از 11 آوريل به كارگرداني «كارلوس سالدانا» به نمايش درآمده است. داستان اين قسمت ماجراي بلو و جوئل و سه فرزندشان را در رويارويي با اجدادشان به تصوير مي كشد. «جس آيزنبرگ»، «آن هتاوي»، «جيمين كلمنت» از صداپيشگان اين انيميشن زيبا هستند. مجموع فروش اين فيلم در چهار هفته اكران به 106 ميليون و  600 هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

فيلمهاي" عمارتهاي آجري" ، " واگرا" ، " انسانهاي آرام"، " خدا نمرده است" و " گراند هتل بوداپست" به ترتيب در رتبه هاي ششم تا دهم جدول قرار دارد.

اخبار,اخبارفرهنگی,مرد عنكبوتي

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------