آخرین اخبار فرهنگی - هنری

۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش؛ از Edge of Tomorrow تا Civil War

روزیاتو/فیلم‌های جنگی دیستوپیایی یا پادآرمانشهری به ژانری از فیلم‌های تخیلی اشاره می‌کنند که در آن بخش سنگینی از داستان بر…

مدیرکل نظارت سازمان سینمایی: «می خواهیم فاطمه معتمدآریا به سینما برگردد؛ البته مقدمات و شرایطی دارد»



رفع ممنوع الکاری بازیگران زن ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مدیرکل نظارت سازمان سینمایی : بحث حجاب در سینما شاید بحث مبنایی و حتی فراسازمانی است. یعنی تصمیمی است که اتفاقا باید در مراجع دیگر، در محافل بالادستی گرفته شود. بماند که با بعضی از این دوستان ارتباط گرفتیم و صحبت و تلاش کردیم که به این فضا برگردند. می‌توانید بپرسید مثلا جلسات کمی با خانم معتمدآریا نداشتم. رویکردم این بوده که خانم معتمدآریا به این فضا برگردد. منتها این برگشت مقدمات و شرایطی دارد.

مدیرکل نظارت سازمان سینمایی درباره رفع ممنوع الکاری بازیگران زن صحبت های تازه ای داشته است. 

 

به گزارش سینما اعتماد؛ فریدون جیرانی در بخشی از گفت و گو با  با روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی این پرسش را مطرح می کند که چرا مشکل بازیگران خوب سینمای‌مان مثل ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی و فاطمه معتمدآریا را حل نمی‌کنید؟ 

 

سهرابی می گوید: بحث حجاب در سینما شاید بحث مبنایی و حتی فراسازمانی است. یعنی تصمیمی است که اتفاقا باید در مراجع دیگر، در محافل بالادستی گرفته شود. بماند که با بعضی از این دوستان ارتباط گرفتیم و صحبت و تلاش کردیم که به این فضا برگردند. می‌توانید بپرسید مثلا جلسات کمی با خانم معتمدآریا نداشتم.

 

 اتفاقا رویکردم این بوده که خانم معتمدآریا به این فضا برگردد. منتها این برگشت مقدمات و شرایطی دارد.

 

 

 

 

 

سهرابی به صحبت هایش ادامه می دهد: بحث حجاب در کشور ما شاید فراتر از بحث قوانین و مقررات آیین‌نامه‌ای یک وزارتخانه است…

 

مدیر کل نظارت سازمان سینمایی می گوید: در صلاحیت و اختیار من نیست و ممکن است هر چیزی بگویم، اشتباه باشد. منتها می‌توانم این را به شما بگویم که حتی برای چیزی که خیلی در اختیار ما نبوده، تلاش کرده‌ایم. دوستان هستند و می‌توانند شهادت بدهند. حتی یادم هست در ختم یکی از سینماگرها تماسی داشتیم یا در جلسه‌ای به یکی از دوستان گفتم این مراسم خیلی بهانه خوبی است برای شرکت شما در همان موازین قبلی که به ‌نوعی التزام شما به قوانین و مقررات را نشان دهد. بعضی‌های‌شان را موفق شدیم و بعضی‌های‌شان شاید هنوز مواضع و ملاحظاتی دارند. به نظرم شاید زمان حلال این مشکل باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------