آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

ستاره اسکندری با سریالی از زمان میرزا کوچک‌خان جنگلی می‌آید/بازیگر نرگس: مهم ترین دغدغه‌ام تئاتر است



بازیگر سریال نرگس گفت: قصه "گیله‌وا" در زمان میرزا کوچک خان جنگلی اتفاق افتاده و به وقایع تاریخی آن زمان و جنگ جهانی اول اشاره دارد. این نقش در نوع خود برای من تجربه‌ای متفاوت بوده و به نظرم نقطه خوبی در کارنامه کار‌ام محسوب می‌شود.

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فعلاً در زمینه تئاتر و سینما برنامه خاصی ندارم و به تازگی مشغول بازی در مجموعه‌ای به نام "گیله‌وا" به کارگردانی "اردلان آشوری" در شمال کشور هستم.

 

   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , ستاره اسکندری

 

وی درباره دلایل پذیرش این نقش و بازی در این سریال افزود: فضای متفاوت و پرداختن به مساله‌ای تاریخی و معاصر مرا برای بازی در این سریال بسیار جذب کرد. قصه "گیله‌وا" در زمان میرزا کوچک خان جنگلی اتفاق افتاده و به وقایع تاریخی آن زمان و جنگ جهانی اول اشاره دارد. این نقش در نوع خود برای من تجربه‌ای متفاوت بوده و به نظرم نقطه خوبی در کارنامه کار‌ام محسوب می‌شود.

 

بازیگر سریال "نرگس" درباره حضورش در این دوره از جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: هنوز در سال جدید پیشنهادی به من نشده و حضورم در سینما تنها به بازی در فیلم "سرو زیر آب" ختم شده است. تولید این فیلم از سال گذشته آغاز شده بود و به تازگی به اتمام رسیده و به امید خدا راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

 

   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , ستاره اسکندری

 

اسکندری با اشاره به دغدغه همیشگی خود برای فعالیت در تئاتر خاطرنشان کرد: من همیشه و هر جا که باشم اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ام تئاتر است. در حال حاضر به آموزش و پرورش گروهی از جوانان تئاتری می‌پردازم و قرار است نمایش "عروسی خون" به کارگردانی "مسعود نورمحمدیان" را به زودی روی صحنه ببریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------