کارگردانی متفاوت استالونه در «کرید 2»



  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,فیلم کرید

 

سیلوستر استالونه که دومین قسمت درام ورزشی «کرید» را کارگردانی می‌کند، می‌گوید آن را به شکل متفاوتی جلوی دوربین خواهد برد. 

 

او مدتی قبل به صورت رسمی اعلام کرد دنباله داستان فیلم کرید را جلوی دوربین می‌برد. همان زمان تهیه‌کنندگان فیلم در شرکت فیلمسازی لاینزگیت گفتند، رایان کوگلر برای کارگردانی قسمت دوم پشت دوربین قرار نخواهد گرفت.

 

در این مدت، استالونه مشغول مذاکره با چند فیلمساز مستقل بود و گفته شد نام کارگردان فیلم، بزودی اعلام می‌شود. اما از قرار معلوم، استالونه نتوانست با هیچ‌یک از این فیلمسازان کنار بیاید. نتیجه کار این شد که خود بازیگر اعلام کرد، پشت دوربین آن هم قرار خواهد گرفت. حالا این بازیگر- فیلمساز می‌گوید قسمت دوم کاملا متفاوت از اولین قسمت آن خواهد بود. اطلاعات زیادی از داستان دومین قسمت این درام مشتزنی در دست نیست و سازندگان فیلم هم در باره خط اصلی فیلمنامه سکوت کرده‌اند.

 

فیلمنامه کرید 2 توسط خود استالونه نوشته شده است. به نوشته امپایر آنلاین، رسانه‌های گروهی می‌نویسند که بسیاری از منتقدان و تماشاگران سینما، از مدت‌ها قبل در انتظار اعلام خبر تولید قسمت دوم کرید بودند. موفقیت خوب مالی و انتقادی کرید در سال 2015، باعث شد اهل فن پیش‌بینی کنند استالونه قسمت‌های بعدی آن را نیز تولید خواهد کرد.

 

کلید فیلمبرداری کرید 2 اوایل فصل بهار سال 2018 زده خواهد شد. به احتمال زیاد، این اکشن ورزشی برای نمایش عمومی در اواخر فصل تابستان همین سال آماده می‌شود.

 

داستان فیلم کرید که دنباله‌ای بر ماجراهای اصیل «راکی» است، کاراکتر آدونیس کرید با بازی جردن را در محور ماجراهای خود دارد. او پسر آپولو کرید، رقیب ورزشی دوران جوانی راکی بالبوا است، که توسط راکی سالخورده و بازنشسته تعلیم داده می‌شود.

 

 

اخبار فرهنگی - جام جم 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------