بازیگر زن: حاضرم در مضیقه باشم اما هر کاری را به هر قیمتی انجام ندهم



فریده سپاه‌منصور گفت: وقتی فیلمنامه را می‌خوانم به خودم می‌گویم اگر این نقشی که به من پیشنهاد شده را از فیلم حذف کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من به شخصه به هیچ وجه در چنین آثاری بازی نمی‌کنم.

به گزارش میزان؛ فریده سپاه‌منصور دلیل کم‌کاری های خود در عرصه بازیگری را نبود پیشنهاد اعلام کرد و گفت:خیلی وقت است از سینما فاصله گرفته‌ام زیرا هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود. من کم در سینما کار نکرده‌ام که بخواهم به دنبال نقش بروم منتها نمی‌دانم چرا همه مرا از خاطر خود برده اند.

 

وی با اشاره به مشکل فیلمنامه نویسی تاکید کرد: اکثر فیلمنامه های ما به جوانان اختصاص دارد و اگر نقشی برای میانسالان و یا پیشکسوتان نوشته می‌شود اکثراً نقش‌های گذری، کوتاه و بی اهمیت است. من وقتی فیلمنامه را می‌خوانم به خودم میگویم اگر این نقشی که به من پیشنهاد شده را از فیلم حذف کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من به شخصه به هیچ وجه در چنین آثاری بازی نمی‌کنم.

 

بازیگر فیلم "میهمان مامان" حضور نابازیگران را نادرست دانست و افزود: بعضاً می بینیم که در برخی نقش‌ها مبتدی‌ها و نابازیگران حضور دارند. به عنوان مثال نقشی به من پیشنهاد شده و من آن را نپذیرفته ام و بعداً می بینم یک تازه کار آن را بازی می‌کند. اول اینکه اینها چطور وارد سینما می شود و بعد آنکه این چه نقشی است که هر شخصی می تواند آن را بازی کند؟.

 

وی در همین راستا ادامه داد: این روزها نقشی برای من و امثال من نوشته نمی شود. تهیه کنندگان ترجیح می دهند برای نقش های مسن اثرشان از هنرور استفاده کنند و به سراغ بازیگران قدیمی نروند. وقتی در سینما بین من بازیگر و هنرور هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد هیچ انتظاری از آن سینما نمی توان داشت.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فریده سپاه‌منصور

 

بازیگر فیلم "کتاب قانون" مشکل امرار معاش را یکی از معضلات حال حاضر پیشکسوتان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بازیگری برای مدت‌ طولانی بیکار می‌ماند قطعاً به مشکلات حاد مالی بر‌می‌خورد. خود من اکثر کارها در سینما و تلویزیون را قبول می‌کردم و در سال یک کار تئاتر هم انجام می‌دادم زیرا در تئاتر هیچ پولی نیست اما متاسفانه این روزها کار تصویر هم کم شده است. البته من حاضرم در مضیقه مالی باشم اما هرکاری را به هر قیمتی انجام ندهم و خودم را به هر نقشی نفروشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------