آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

چه کسی پردرآمدترین زن دنیای موسیقی شد؟



اخبار,اخبارفرهنگی, عکس  بیانسه

 

  اخبار فرهنگي - بیانسه پردرآمدترین زن دنیای موسیقی شد

 بیانسه با بیش از ۱۱۵ میلیون دلار در آمد،‌ پر درآمدترین زن سال در دنیای موسیقی شده است.

بر اساس آماری که نشریه فوربز منتشر کرده است، او پرکارترین سال حرفه ای خود را گذرانده است. بیانسه در این سال ۹۵ کنسرت اجرا کرده و از هر شهر به طور متوسط ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است. قراردادهای او با شرکت هایی از جمله پپسی و اچ اند ام به علاوه آلبوم غیرمنتظره ای که در دسامبر ۲۰۱۳ منتشر کرد، در این موفقیت ها تاثیر بسزایی داشته است.

ده زن پردرآمد دنیای موسیقی
بیانسه: ۱۱۵ میلیون دلار
تیلور سویفت: ۶۴ میلیون دلار
پینک: ۴۰ میلیون دلار
ریانا:‌۴۸ میلیون دلار
کتی پری:‌۴۰ میلیون دلار
جنیفر لوپز: ۳۷ میلیون دلار
مایلی سایرس: ۳۶ میلیون دلار
سلین دیون:‌۳۶ میلیون دلار
لیدی گاگا: ۳۳ میلیون دلار
بریتنی اسپیرز:‌ ۲۰ میلیون دلار

او این آلبوم را بدون هیچ تبلیغی از پیش، ناگهان در آی تیونز منتشر کرد. بیانسه به تازگی اعلام کرده است که سی دی این آلبوم را در روزهای آینده منتشر خواهد کرد که آهنگ هایی تازه و یک ویدئو از یکی از کنسرت های او را نیز در بر خواهد داشت. در فهرست مجله فوربز، تیلور سویفت دومین زن خواننده پردرآمد سال معرفی شده است. در آمد او امسال حدود ۶۴ میلیون دلار برآورد می شود.

پینک، با ۸۵ کنسرت (تا زمان تنظیم گزارش فوربس) با درآمدی حدود ۵۲ میلیون دلار سومین زن پردرآمد دنیای موسیقی در سال است. ریانا با ۴۸ میلیون دلار و کتی پری با ۴۰ میلیون دلار در آمد در رتبه های چهارم و پنجم این فهرست قرار دارند. درآمد حاصل از برگزاری تورها، فروش سی دی و صفحه، حضور در آگهی های تبلیغاتی، فروش کالای تجاری، مطبوعاتی و انتشاراتی مرتبط با آنها،‌ در فاصله ژوئن ۲۰۱۳ تا ژوئن ۲۰۱۴، در تنظیم فهرست مجله فوربز مورد بررسی قرار گرفته است.

در تنظیم این فهرست، فوربز همچنین با مدیر برنامه، وکلای و تهیه کنندگان آثار آنها گفت و گو کرده و از داده های سازمان هایی نظیر نیلسن ساونداسکن نیز استفاده کرده است. مدونا، نیکی میناژ و آلیشیا کیز از جمله هنرمندان سرشناسی اند که به فهرست ده زن پردرآمد دنیای موسیقی راه نیافته اند.


 اخبار فرهنگی - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------