خبر جدایی زوج محبوب مو طلایی (+عکس)



 خبر جدایی زوج محبوب مو طلایی: گویینت پالترو و کریس مارتین، پس از هفت سال از هم جدا می شوند

درست است که از حدود یک سال پیش، شایعاتی در مورد جدایی این زوج محبوب، به گوش می رسید، اما کمتر کسی فکر می کرد، کریس مارتین و گویینت پالترو، این زوج هنرمند محبوب، پس از هفت سال زندگی مشترک و داشتن دو فررند از هم جدا شوند. به گزارش کافه سینما، چند ساعتی است که خبر جدایی این دو، در خبرگزاری های انگلیسی زبان منتشر شده است. در ادامه ی این گزارش، نامه ی مشترک این زوج را که  در وبلاگ گویینت پالترو منتشر شده، می خوانیم:

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران سینما جهان


 اکنون با قلب هایی آکنده از اندوه، تصمیم گرفته ایم که از هم جدا شویم. ما برای حدود بیشتر از یک سال، سخت تلاش کردیم. گاهی به همراه هم و گاهی در تنهایی، تا ببینیم چه چیزی بین ما امکان پذیر است و به این نتیجه رسیدیم که در حالیکه همچنان همدیگر را بسیار دوست داریم، جدا از هم باقی بمانیم. 

 

با این حال، ما همچنان یک خانواده خواهیم بود، و در راه های بسیاری، نزدیک تر از آنچه قبلا بوده ایم. ما در نهایت، پدر و مادر دو فرزند بی نظیر هستیم و خواهش می کنیم  در این شرایط سخت، به فضای خصوصی زندگی ما و فرزندانمان، احترام گذاشته شود. ما همیشه سعی کردیم روابطمان خصوصی باشد و امیدواریم، با اینکه از هم جدا می شویم، قادر باشیم همان روند را ادامه دهیم.

با عشق،

گویینت و کریس
اخبار فرهنگی - کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------