آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

مهاجم براد پیت از حضور در فرش قرمز منع شد



اخبار,اخبار فرهنگی,ویتالی سدیوک‌ , براد پیت


 اخبار فرهنگی - مهاجم براد پیت از حضور در فرش قرمز منع شد

ویتالی سدیوک‌ مجری و گزارشگر اوکراینی که که اخیرا در مراسم اولین نمایش جهانی فیلم «مالیفیسنت» به براد پیت حمله کرد، از حضور در تمام مراسم فرش قرمز منع شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورایتی، ویتالی سدیوک‌ 25 ساله که اغلب مراسم فرش قرمز چهره‌های معروف را به هم می‌ریزد، چهارشنبه در مراسم افتتاحیه فیلم «مالیفیسنت» که آنجلینا جولی همسر براد پیت نقش اصلی آن را بازی می‌کند، از میان جمعیت خود را به پیت رساند و با مشت به صورتش کوبید.

او بلافاصله دستگیر و برایش قرار وثیقه 20 هزار دلاری صادر شد. هرچند، سدیوک اتهام ایراد ضرب و جرح و اقدام غیرقانونی را رد کرد، اما به 20 روز خدمات اجتماعی اجباری محکوم شد. قاضی دادگاهی در لس آنجلس همچنین برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه تمهیدات دیگری در نظر گرفت.

او سدیوک را به 36 ماه مجازات تعلیقی و پرداخت 220 دلار محکوم کرد و به او دستور داد 500 یارد (حدود نیم کیلومتر) از تمام مراسم فرش قرمز، اولین نمایش فیلم‌ها و مراسم اعطاء جوایز، فاصله داشته باشد. سدیوک به زودی با سپردن وثیقه آزاد می‌شود.

او در جوایز گرمی 2013 در حالی که ادل و جنیفر لوپز روی صحنه بودند، خود را به آن‌ها رساند. سدیوک پس از آن حادثه نیز به مجازات تعلیقی محکوم شد. به این ترتیب، او اکنون باید 100 یارد (حدود یک کیلومتر) از ورزشگاه چندمنظوره «استیپلس سنتر» و مجتمع تفریحی «ال.ای. لایو» فاصله داشته باشد.

قاضی همچنین دستور داد سدیوک از پیت و جولی همین طور مرکز «هالیوود اند هایلند»، جایی که به پیت حمله کرد، دور باشد.

مجری و گزارشگر اوکراینی اخیرا در جشنواره فیلم کن در یک اقدام عجیب دیگر در مراسم اولین نمایش فیلم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2» خود را به امریکا فرارا رساند و لباس او را از پشت گرفت.

او در جشنواره فیلم سانتا باربارا لئوناردو دی کاپریو را در آغوش گرفت، در جشنواره مسکو ویل اسمیت را بوسید و در چند مراسم فرش قرمز برای برادلی کوپر مزاحمت ایجاد کرد.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------