آغاز تورهای شهرستانی محسن یگانه/ تولید آلبوم جدید کلید خورد



اخبار فرهنگی - آغاز تورهای شهرستانی محسن یگانه/ تولید آلبوم جدید کلید خورد

به گفته سرپرست و رهبر ارکستر کنسرت‌های محسن یگانه، تورهای شهرستانی این خواننده پاپ در ماه جاری در شهرهایی چون لاهیجان، شیراز، اردبیل و بندرعباس برگزار می‌شود.

علی ثابت در توضیح برنامه کنسرت‌های محسن یگانه در شهرهای مختلف اینگونه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته در این ماه و ماه آینده در شهرهای بندرعباس، لاهیجان، شیراز و اردبیل کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنیم. این کنسرت‌ها شامل اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی محسن یگانه است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت محسن یگانه

 

به گفته وی، در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «حباب»، «رگ خواب» و «نفس‌های بی‌هدف» و دیگر قطعاتی که پیش از این منتشر شده، اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در کنسرت یاد شده قطعات سکوت، نباشی، دوست دارم، هوایی شدی، کی جای من اومد، باور کنم، نشکن دلمو، آخه دل من، رگ خواب و گناهی ندارم نیز برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

 

وی درباره آلبوم جدید این خواننده نیز گفت: تولید آلبوم جدید شروع شده و ما هم اکنون مشغول تنظیم چند قطعه هستیم و به زودی جزییات قطعه ها و ترانه های انتخاب شده برای علاقه مندان موسیقی پاپ اعلام خواهد شد.

 

براساس این گزارش، گروهی که با یگانه در این کنسرت همکاری دارد از سال 1378 شکل گرفته است. در این گروه علی ثابت به عنوان سرپرست، تنظیم کننده و رهبر ارکستر نقش دارد ضمن اینکه حسن فراهانی، مهران سراجیان، علی عباسی، میثم مروستی، رامین زواری، سعید برادران، مجتبی شکاری، بابک مالکی فر، علیرضا جعفریه و فیروز ویسانلو نوازندگان گروه اجرایی هستند.

 

محسن یگانه شاعر، آهنگساز و خواننده پاپ متولد 1364 است و از وی تا کنون سه آلبوم در بازار موسیقی به نام نفس‌های بی‌هدف، رگ خواب و حباب منتشر شده است
اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------