حمله وسیع در شبکه‌های اجتماعی به استیون اسپیلبرگ برای قتل یک دایناسور!



اخبار ,اخبار فرهنگی , استیون اسپیلبرگ

اخبار فرهنگی - حمله وسیع در شبکه‌های اجتماعی به استیون اسپیلبرگ برای قتل یک دایناسور!   

یک هنرمند اهل واشنگتن، با انتشار یک تصویر در صفحه فیس‌بوکش، موجی علیه «استیون اسپیلبرگ» کارگردان شهیر به راه انداخت.

«ایندیپندنت»، این موج پس از آن به راه افتاد که «جی برنزکام» صحنه‌ای از فیلم «پارک ژوراسیک» محصول ۱۹۹۳ را در صفحه فیس‌بوک خود پست کرده و زیر آن به شوخی متنی انتقادی علیه اسپیلبرگ نوشت.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , استیون اسپیلبرگ

 

او زیر این عکس نوشت: «عکس شرم‌آور یک شکارچی که برای تفریح خود یک دایناسور را از نوع «تیسراتوپس» به قتل رسانده و با خوشحالی با این حیوان عکس هم می‌گیرد. لطفاً این عکس را به اشتراک بگذارید تا آبروی این فرد نفرت‌انگیز پیش جهانیان برود.»


به نوشته روزنامه ایندیپندنت، وب‌سایت «بیزینس اینسایدر» و منابع مختلف دیگر، چیزی نگذشت که این عکس دست‌کم ۳۲ هزار بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شد و بیش از ۵۷۰۰ اظهارنظر درباره آن پست شد که درصد بالایی از آن در محکوم کردن «این عمل» استیون اسپیلبرگ بود.


محکوم کردن شکار و قتل حیوانات در رسانه‌های اجتماعی، به طور وسیع، امری رایج است اما به نوشته رسانه‌های مختلف، در این مورد، تعداد زیاد اظهارنظرهای کاربرانی که متوجه نشده‌اند که نسل دایناسور‌ها ۶۶ میلیون سال است منقرض شده تعجب‌آور است. و این‌که مشخص شد، بسیاری از مردم هنوز سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» را ندیده‌اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , استیون اسپیلبرگ

 

یکی از کاربران فیس‌بوک در صفحه یادشده نوشته‌است: «این استیون اسپیلبرگ است، کارگردان فیلم پارک ژوراسیک!» و دیگری در پاسخ نوشته‌است که «برایم مهم نیست او چه کسی‌است. نباید آن حیوان را می‌کشت.»
بعضی کاربران دیگر استیون اسپیلبرگ را «بی‌رحم» و «منفور» خطاب کرده و گفته‌اند که دیگر هیچ‌وقت فیلم‌های او را تماشا نخواهند کرد.


«جی برنزکام»، فردی که با پست عکس اسپیلبرگ و این شوخی، باعث به راه افتادن این واکنش‌ها شده پس از مشاهده تعداد زیاد این اظهارنظر‌ها تشویق شده و هم‌اینک عکس دیگری را از اسپیلبرگ منتشر کرده‌است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , استیون اسپیلبرگ

 

در این عکس تازه، استیون اسپیلبرگ در صحنه‌ای از فیلم «آرواره‌ها»، ساخته ۱۹۷۵، بر روی یک کوسه سوار شده‌است.
«جی برنزکام» زیر این عکس نوشته‌است: «لطفاً به شناسایی این قاتل بی‌رحم کوسه‌ها که به طور غیرقانونی حیوان می‌کشد کمک کنید.كوسه‌ها براي اكو-سيستم ضروري هستند و منطقه حفاظت شده آن‌ها در سواحل كليفرنياقرار دارد.اگر از محل يا هويت اين فرد اطلاع داريد، هرچه زودتر مقامات را در جريان قرار دهيد. »
اخبار فرهنگی - كافه سينما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------