تازه‌ترین آلبوم گروه داركوب بهار 91 می‌رسد



 

 

آلبوم گروه داركوب

 

  

 


 او درباره خواننده این آلبوم موسیقی نیز گفت: حامد بهداد در این آلبوم گروه «داركوب» را همراهی خواهد كرد و رایزنی‌هایی نیز برای حضور مهران مدیری انجام شده است چرا كه,,,,,

 

 

 

آلبوم «آب، باد، خاك، آتش» اثر جدید گروه «داركوب» بهار 91 منتشر خواهد شد. همایون نصیری ـ سرپرست گروه «داركوب» ـ درباره این آلبوم به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: آلبوم جدید گروه «داركوب» طبق روال آلبوم پیشین و كنسرت‌های گروه بر ریتم موسیقی نواحی ایران و موسیقی آمریكای لاتین تاكید دارد. در عین حال در آلبوم جدید از فضاهای تازه نیز به گونه‌ای كه از این زنجیره جدا نباشد،بهره برده‌ایم.

این نوازنده سازهای كوبه‌ای ادامه داد: برای اینكه مخاطب در آلبوم «آب، باد، خاك، آتش» با فضایی یكنواخت مواجه نشود، از آواهای ایرانی، تم‌های كردی، خراسانی و ... استفاده كرده‌ایم. نوای سازهای ضربی به وضوح در این آلبوم شنیده می‌شود و از این جهت نزدیكی زیادی به سبك هاوس دارد.

او درباره خواننده این آلبوم موسیقی نیز گفت: حامد بهداد در این آلبوم گروه «داركوب» را همراهی خواهد كرد و رایزنی‌هایی نیز برای حضور مهران مدیری انجام شده است چرا كه در این مدت ایشان مشغله‌های كاری خودش را داشت.

نصیری از حضور محسن شریفیان نیز در این آلبوم خبر داد و افزود: او نیز با ساز نی انبان و آواز ما را در این آلبوم همراهی خواهد كرد.

سرپرست گروه «داركوب»،تازه‌ترین آلبوم این گروه را شامل 10 قطعه دانست و درباره روند انتشار آن توضیح داد: حدود یك سال و نیم روی این آلبوم كار كردیم و اكنون مراحل ضبط اثر به اتمام رسیده است و به احتمال زیاد بهار سال 91 به بازار موسیقی عرضه شود.

نصیری از حضور پویا نیك‌پور و میلاد درخشانی نیز در این آلبوم خبر داد و افزود: دارا دارایی، امید حاجیلی، مسعود همایونی، آرش مقدم، پیام رونقی، بهرام آقاخان و كوروش بابایی در آلبوم «آب، باد، خاك، آتش» همكاری داشته‌اند.... / منبع: isna.ira

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------